برترین‌های مسابقه فوتبال تکنیکی‌شو معرفی شدند


برترین‌های مسابقه فوتبال  تکنیکی‌شو  معرفی شدند

فینال مسابقه فوتبال استانی تکنیکی ‌شو با داوری چهار تن از پیشکسوتان و بازیکنان خوزستان برگزار شد و برترین‌ها شناخته شدند.

مسابقه تکنیکی‌شو توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اهواز و با همکاری باشگاه فولاد خوزستان و حمایت باشگاه استقلال خوزستان، برای اولین بار در استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، این مسابقه با هدف ارتقای سطح ارتباط با شهروندان اهوازی، احیای امر استعدادیابی در ورزش استان و ارتقای سطح روحیه و تلاش در جهت سرگرمی شهروندان، به انجام رسید که با استقبال خوبی از سوی افراد سنین ۸ تا ۱۴ سال نیز رو به رو شد.

مسابقه تکنیکی شو، در مرحله مجازی با داوری سید مهدی ابوس، سیاوش بختیاری زاده، ایوب والی و آرش افشین برگزار شد که پس از برررسی ویدئوهای ارسالی به آدرس برنامه، ۱۰ نفر با نظر داوران به فینال راه پیدا کردند.

شب گذشته (چهارشنبه) نیز فینال این مسابقه در سالن تکنیک باشگاه فولاد و با داوری، حسن سالمی، سیاوش بختیاری زاده، ایوب والی و آرش افشین و با همکاری آقایان خوش ذات و عیدی زاده برگزار شد.

در پایان این رقابت مهیج و تماشایی که همراه با تکنیک های دیدنی از سوی ۱۰ شرکت‌کننده بود و کار را برای داوران جهت انتخاب نفرات برتر سخت کرده بود، علی شاه‌علی، یوسف مکطاعی و شهاب کریمی به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

در پایان این مسابقه نیز از تمام شرکت‌کنندگان با جوایز نقدی و غیرنقدی تقدیر شد و قرار است، ۱۰ نفر راه یافته به فینال نیز به آکادمی باشگاه فولاد معرفی شوند.

همچنین مجید باقری نیا پیشکسوت فوتبال خوزستان، امیر خلیفه‌اصل سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، علی اکبر مهدی پور مدیر آکادمی فولاد، حجت الاسلام جاسم موسی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز، حجت‌الاسلام سیدعلی جزایری معاون فرهنگی شهردار اهواز و راضی مکولی سرپرست معاونت ورزشی و تفریحی شهرداری اهواز از نزدیک نظاره گر این مسابقه بودند.

به گزارش ایسنا، جای چنین برنامه هایی که در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تاثیر بسزایی دارد و منجر به علاقه مندی بیشتر آن ها به ورزش نیز خواهد شد، در خوزستان احساس می شد و می طلبد که سایر نهادها نیز به انجام چنین برنامه هایی که نقش پررنگی در افزایش روحیه سنین پایه دارد، ورود کنند.

همچنین امین ناصرین، دبیر کمیته اجرایی مسابقه تکنیکی ‌شو در گفت و گو با ایسنا با اشاره به استقبال خوب علاقه مندان به فوتبال از این مسابقه و قدردانی از داوران هر دو مرحله مقدماتی و فینال، گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز برنامه‌های ویژه‌ای برای موضوع سرگرمی و ورزش شهروندان دارد که مسابقه تکنیکی‌شو یکی از این برنامه‌ها بود. در نظر داریم، مسابقه تکنیکی ‌شو را علاوه بر رشته فوتبال در رشته‌های دیگر نیز برگزار کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات