امام جمعه: حضور سازمان بازرسی در لواسان منشا برکت است


امام جمعه: حضور سازمان بازرسی در لواسان منشا برکت است

تهران- ایرنا- امام جمعه لواسانات ضمن قدردانی از اقدامات موثر ماموران سازمان بازرسی کل کشور در مقابله با تخلفات لواسان تاکید کرد: حضور نمایندگان این سازمان در دوره پیشین منشا برکت بود و ان‌شاءالله تعالی در این دوره نیز چنین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی در دیدار با علی لنگرنشین، نماینده سازمان بازرسی کل کشور، مستقر در شهرداری لواسان بیان داشت: اگر چه تمرکز بر مسائل شهری ضرورت بیشتری داشته و در اولویت قرار دارد، اما بحث ما فقط بررسی و رسیدگی به این موارد نیست، بلکه ادارات دیگر را هم شامل می‌شود.

وی خطاب به نماینده سازمان بازرسی افزود: بنده در جریان مخالفت برخی افراد با حضور شما در لواسان هستم، اما وجهی برای نظر آنان نمی‌بینم، بلکه معتقدم با توجه به دوره جدید قوه قضائیه باید حضور سازمان بازرسی کل کشور نیز پررنگ‌تر از پیش شود.

امام جمعه لواسان با اشاره به پایان مدت ماموریت نامبردگان در اول شهریور ماه اعلام کرد: با مسئول سازمان در خصوص ضرورت تمدید مدت ماموریت صحبت کرده‌ام، که وی نیز قول مساعد داده است.

لواسان با آب و هوای کوهستان و طبیعتی بکر، یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در ۱۱ کلیومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است. در سال‌های اخیر ساخت و سازهای غیرمجاز و زمین‌خواری در این شهر بسیار خبرساز شده و تخلفات مالی و ساختمان، برخی از مسئولان شهری و کارشناسان اداری این منطقه را طی ماه‌های اخیر راهی زندان کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری