یک آجر؛ سهم هر زنجانی در ساخت مدرسه


یک آجر؛ سهم هر زنجانی در ساخت مدرسه

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پویشی با نام «آجر به آجر» در راستای جلب مشارکت حداکثری در مدرسه‌سازی راه‌اندازی شد.

علی بیات در گفت‌وگو با ایسنا، از اجرای پویش مردمی آجر به آجر در استان خبر داد و اظهار کرد: پویشی با نام آجر به آجر در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم استان در امر مقدس مدرسه‌سازی راه‌اندازی می‌شود که حتی با اهدای هزینه یک آجر می‌توان در ساخت مدرسه مشارکت داشت.

وی افزود: مدرسه خانه دوم همه ما و نماد فرهنگ جامعه است؛ دست به دست هم دهیم و با همت و تلاش مضاعف، همراهی و همدلی در احداث، بازسازی و تجهیز مدارس استان‌مان مشارکت کنیم.

این مسئول ادامه داد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مهر مدرسه به نشانی http://mehremadrese.ir یا از طریق شماره حساب مجمع خیرین مدرسه ساز استان ۰۲۱۰۹۰۰۰۶۴۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۶۰۹۱۳ در این پویش مشارکت کنند.

بیات تصریح کرد: کمک‌های کوچک و اندک تک‌تک ما، مدارسی بزرگ برای فرزندان این دیار از ایران اسلامی خواهند ساخت.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود و استفاده از نظرات و اندیشه‌های همه صاحبان اندیشه و خرد از این فرصت مغتنم برای توسعه مشارکت مردم در امر مدرسه‌سازی و مدرسه یاری بهره‌مند شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها