فرماندار اصفهان: دولت برغم تنگناهها در اتمام طرحها عملکرد خوبی داشت


فرماندار اصفهان: دولت برغم تنگناهها در اتمام طرحها عملکرد خوبی داشت

اصفهان- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار اصفهان گفت: با وجود تمامی تنگناهای اقتصادی و تحریم‌های متعدد، دولت اهداف خود را به خوبی پیگیری می‌کند و در راه اتمام طرح‌ها عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش ایرنا، حسین سیستانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار افزود: طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ چه در ابعاد ملی و چه در ابعاد استانی و شهرستانی به خوبی در حال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: هر روزه شاهد رونمایی، بهره برداری، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژهها و طرح‌های مختلف در سراسر کشور و استان هستیم.
وی با اشاره به یک سال باقی مانده فعالیت دولت ادامه داد: آمادگی، تدبیر، سیاستگذاری‌های درست و عملکرد مناسب دولت در کشور و استان برای حل مشکلات مردم بوده است.

معاون استاندار و فرماندار اصفهان اضافه کرد: کشورمان در شرایط ویژه‌ای به سر می‌برد و از لحاظ اقتصادی به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه و زیادی که دشمنان بر ایران روا داشته وضعیت خاص اقتصادی بر کشور حاکم شده است.

وی با اشاره به تشدید و تجدید تحریم‌ها خاطرنشان کرد: ایرانیان با برخورداری از فرهنگ ایرانی اسلام و تبعیت از امام و رهبری با مشکلات بوجود آمده مقابله می‌کنند.

فرماندار اصفهان به اجرای طرح‌های متعدد در استان اصفهان در طول فعالیت دولت اشاره کرد و افزود: برغم تمامی تنگناها و کمبود اعتبارات، طرح‌های مناسب به ویژه در حوزه آب، کشاورزی و صنعت در استان عملیاتی شده است.

سیستانی درباره موضوع آب در استان خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌های آبی و کاهش منابع، آب برای کشت بهاره (تابستانه) کشاورزان اختصاص یافت که ثمره آن جریان رودخانه زاینده رود است و امیدواریم کشت مناسبی مانند سال گذشته در این منطقه صورت پذیرد.

دولت برای حل مشکلات آبی استان تصمیم اتخاذ کرد

وی با بیان اینکه استاندار اصفهان با همکاری و ایجاد صمیمیت با استان‌های همجوار در پی حل مشکلات آبی منطقه است، تصریح کرد: دولت نیز با سیاست و تدبیر خود در راستای حل مشکلات آبی منطقه مرکزی ایران تصمیماتی اتخاذ می‌کند.

فرماندار اصفهان با اشاره به فعالیت خبرنگاران در راستای پیشبرد اهداف و توسعه کشور و منطقه اظهارداشت: این قشر با همه دغدغه‌هایی که دارند برای آبادانی و رونق مقوله های مختلف کشور فعالیت می‌کنند و بدون تردید باید بخشی از دستاوردهای کشور را مدینون آنان باشیم.

جایگاه اطلاع رسانی و خبرنگاری نیازمند بازنگری است

سیستانی با بیان اینکه جایگاه و نقش اطلاع رسانی و خبرنگاری در کشور نیازمند بازنگری است اضافه کرد: جایگاه رسانه و خبر روز به روز باید رفیع تر و والاتر شود، جامعه خبری با کارکرد مناسبی که دارند در راستای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند و به جاست که برای حل مشکلاتشان مانند معیشتی تصمیماتی اتخاذ شود.

وی خبرگزاری جمهوری اسلامی را رسانه‌ای باتجربه، موثر، کارآمد و مفید دانست و گفت: این رسانه با برخورداری از توانمندی‌های بالا، زیرساخت‌های علمی و فناوری لازم در طول سال‌ها تلاش توانسته اثرات مفیدی برای کشور داشته باشد.

جایگاه ایرنا رفیع است

فرماندار اصفهان، شفافیت و اطلاع رسانی به موقع در کنار اعتمادسازی را از جمله ویژگی های ایرنا برشمرد و خاطرنشان کرد: بدون شک جایگاه و نقش این رسانه در کشور بسیار بالا و رفیع است.

شهرستان اصفهان یکی از شهرستان‌های استان اصفهان در مرکز ایران و مرکز این شهرستان شهر اصفهان (مشهور به نصف جهان) است.

این شهرستان ۶ بخش، ۱۰ شهر و ۱۷ دهستان دارد.

۱۷ مردادماه روز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا، روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگها