خبرنگاران پیام شهدا را به نسل جدید منتقل کنند


خبرنگاران پیام شهدا را به نسل جدید منتقل کنند

تهران- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: نسل جدید ما از رشادت و دلاوری‎ شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بی خبرند، خبرنگاران حرفه ای آرمان‌های انقلاب و شهدا را به نسل جدید منتقل کنند.

حسن لاله روز سه شنبه در حاشیه تجدید میثاق خبرنگاران با شهدای گمنام پردیس در نورالشهدا به خبرنگاران گفت: ترجمه رشادت‌های دوران دفاع مقدس به زبان نسل جدید برای درک درست از وقایع آن دوران بر عهده اصحاب رسانه است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، ادامه داد: شفاف سازی خبری ادامه راه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و پاسداشت حرمت خون شهیدان است.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران عنوان کرد: خبرنگاران شهرستان بی مزد و منت در سرما و گرما و شرایط سخت با بضاعت کم و بدون امنیت شغلی اما با علاقه و عشق فعالیت می کنند.

لاله با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا بسیاری از مجامع و مجالس را تعطیل کرده است، عنوان کرد: بازگویی مسائل و مشکلات شهری، یادآوری هشدارهای لازم به جوانان، بازگویی مسائل فرهنگی و اطلاع رسانی صحیح و شفاف برخی از مسولیت های خبرنگاران در دوران همه گیری بیماری کووید ۱۹ است.

وی با اشاره به افزایش جمعیت شهر پردیس پس از بارگزاری مسکن مهر ، خاطر نشان کرد: ایجاد پیوند فرهنگی بین مردم و تلاش برای هویت بخشی به شهر جدید پردیس را می توان یکی از مسئولیت های مهم خبرنگاران در سال‌های پیش رو در این شهر جدید دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: نظارت اجتماعی که در شهرهای سنتی وجود دارد در شهرهای جدید نیست و با هویت بخشی به شهرهای جدید این نظارت ایجاد و با کمک خبرنگاران تقویت خواهدشد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا