67 هزار و 380 میلیون ریال اعتبار برای شهرستان محلات مصوب شد


67 هزار و 380 میلیون ریال اعتبار برای شهرستان محلات مصوب شد

خمین - ایرنا - فرماندار محلات گفت: 67 هزار و 380 میلیون ریال ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور ، در مراجع ذیربط برای این شهرستان مصوب شد.

« حسن قمری » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۳۱ هزار و ۵۷۰ میلیون ریال از این اعتبار از ردیف‌های قانون استفاده از متوازن و ۳۵ هزار و ۸۱۰ میلیون ریال از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای استانی است.
وی با بیان اینکه در سال پایانی دولت تدبیر و امید قرار داریم، اظهار داشت: چهار طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در این شهرستان برای تخصیص اعتبار معرفی شدند.
قمری محور یکه چاه را که ۶ هزار و ۷۵۳ میلیون ریال به آن تخصیص یافته یکی از این طرحها دانست و افزود: احداث بازارچه صنایع دستی در نیم‌ور یکی دیگر از طرح‌های با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد است یکهزار و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تکیمل آن تخصیص یافته است.
وی یادآور شد: پنج هزار میلیون ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری در این شهرستان اختصاص یافته و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال نیز برای آب رسانی به مجتمع حاجی آباد در روستای خورهه در نظر گرفته شده است
شهرستان محلات به عنوان قطب تولید سنگ نما،ماهی و گل و گیاه زینتی کشور، ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد و در فاصله ۱۰۵ کیلومتری اراک واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند