219 مجرم طی 5 ماه گذشته از سوی نیروهای امنیتی در هرات بازداشت شدند


219 مجرم طی 5 ماه گذشته از سوی نیروهای امنیتی در هرات بازداشت شدند

معاون والی هرات گفت: طی 5 ماه گذشته 219 مجرم در عملیات مختلف نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «غلام داوود هاشمی» معاون والی هرات در مقر ریاست امنیت ملی هرات با توجه به دستاوردهای اخیر نیروهای امنیت ملی در این ولایت گفت: نیروهای امنیت ملی هرات در ۵ ماه گذشته ۱۵۰ عملیات گسترده را در نقاط مختلف مرکز شهر و شهرستانهای هرات راه‌اندازی کردند که در این عملیات ها ۲۱۹ نفر در رابطه به ناامنی در هرات بازداشت شدند.

وی افزود: در عملیات‌های ۵ ماه گذشته ، ۶۴ نفر به جرم حملات تروریستی ، ۲۹ نفر به جرم ادم ربائی ، ۴۹ نفر به جرم جرائم سنگین ، ۴۳ نفر به جرم انجام جرائم اقتصادی و ۳۴ نفر دیگر به جرم سرقت های مسلحانه در هرات بازداشت شدند.

معاون والی هرات همچنین گفت: در این عملیات‌ها ۱۰۹ سلاح مختلف ، ۴۴ کیلوگرام مواد برای ساخت بمب ، ۲۴ عدد نارنجک و تجهیزات جنگی دیگر به دست نیروهای امنیتی افتاده است، به گفته وی، در عملیات های نیروهای امنیت ملی در شهرستانها ۷۵ مین کنار جاده ای کشف و خنثی شده است و از انفجار یک موتور‌سیکلت بمب گذاری شده در مرکز شهر هرات جلوگیری شده است .

معاون والی هرات تاکید کرد: با اینکه نیروهای امنیتی در ولایت هرات عملیات های گسترده امنیتی را برای شناسایی عاملین ناامنی راه اندازی کردند اما کافی نبوده و نیاز است تا این نیروها با برنامه های درست اطلاعاتی خود قبل از وقوع ناامنی عاملین را شناسایی و بازداشت کنند.

شهروندان در هران نیز می‌گویند: ناامنی، سرقت‌های مسلحانه و آدم ربایی در هرات یکبار دیگر افزایش یافته است و در روز روشن یک شهروند به دلیل در‌گیری با سارقین کشته و زخمی می‌شود.

این شهروندان تاکید دارند که نیروهای امنیتی در مرکز شهر در مهار ناامنی موفق نبوده و باید در این زمینه اقدامی بیشتری انجام شود.

/انتهای پیام/

219 مجرم طی 5 ماه گذشته از سوی نیروهای امنیتی در هرات بازداشت شدند
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان