تاکید فرماندار گنبد بر ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی


تاکید فرماندار گنبد بر ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی

گنبدکاووس - ایرنا - معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس باقدردانی از همراهی گروه‌های مختلف مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، ماسک زدن و پرهیز از دید و بازدیدهای اعیاد مذهبی و برگزار نکردن دورهمی‌ها و عروسی‌ها اعلام کرد که به واسطه این همراهی‌ها روند ابتلا و بستری بیماران کرونایی در این شهرستان مرزی سیرنزولی به...

عبدالقدیر کریمی عصر یکشنبه و در پایان مراسم متمرکز تجلیل از خبرنگاران استان گلستان به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران گنبدکاووس گفت: آمار بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی این شهرستان از حدود ۳۰۰ نفر در ۲۰ روز گذشته اکنون به ۱۲۴ نفر کاهش یافته است.

وی با تاکید برضرورت استمرار این همراهی ها افزود: علاوه بر اقشار مختلف مردم، همراهی و مشارکت خوب ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت، رسانه ها، تشکل‌ها و پویش‌های مردمی در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی قابل تحسین بود.

کریمی همچنین با قدردانی از تلاش و زحمات شبانه روزی کادر پزشکی، پرستاری و خدماتی مراکز درمانی گنبدکاووس و نیز اعضای ستاد مقابله با کرونا این شهرستان، اضافه کرد: درسایه این تلاش‌ها علاوه بر کاهش آمار بیماران بستری، اکنون آمار فوت شدگان کرونا نیز از روزانه ۱۰ تا ۱۲ نفر به یک تا ۲ نفر کاهش یافته است.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت و پنج هزار و ۷۲ کیلومتر مربع مساحت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز یکشنبه گفت: تاکنون ۳۲۶ هزار و ۷۱۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)