دیدار با خانواده خبرنگار شهید مالکی


دیدار با خانواده خبرنگار شهید مالکی

به مناسبت روز خبرنگار سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند در راس هیاتی با خانواده خبرنگار «شهید مالکی» از خبرنگاران دوران دفاع مقدس در آبادان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر توسعه فرهنگی و هنری، مدیر اجتماعی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سازمان منطقه آزاد اروند شب گذشته (جمعه 17 مرداد) در اقدامی به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان و روز خبرنگار با خانواده «شهید محمد مالکی» از خبرنگاران دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

محمد مالکی از خبرنگار شهید آبادان است که در 26 اردیبهشت سال 60 در جاده ماهشهر آبادان در هنگام تهیه خبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این دیدار که به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند برگزار شد، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان (ره) با توجه به اینکه پدر و مادر ایشان متوفی شده بودند هدیه‌ای به رسم یادبود به خواهر و برادر این شهید والامقام اهدا شد.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری