امام جمعه گناوه : سلامت فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است


امام جمعه گناوه : سلامت فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است

گناوه – ایرنا – امام جمعه گناوه گفت: سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران است که به عنوان دیده‌بان افکار عمومی و تصویرگر زمان خویش قلمداد می‌شوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان افزود: شغل خبرنگاری مقدس است زیرا خبرنگاران نماد امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه هستند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران صدای رسای مردم هستند و همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و مسائل و مشکلات را با هدف برطرف کردن آنها به گوش مسئولان می‌رسانند.

رکنی حسینی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای رسانه ازجمله شهید محمود صارمی اظهار کرد: داشت: تقارن روز خبرنگار با دهه امامت و ولایت و عید غدیرخم از بزرگ‌ترین عیدهای شیعیان افتخاری برای این قشر زحمت کش و فرصتی مغتنم برای تجلیل از آنان است.

رکنی حسینی افزود: روز خبرنگار فرصت ارزشمند و گرانبهایی است برای پاسداشت مقام شامخ عالی انسان‌های فرهیخته که در راه روشن‌گری و آگاه بخشی جان خودرا تقدیم کشور و انقلاب کردند.

امام جمعه گناوه گفت: امروز اگر مردم تلاش می‌کنند تا ویروس منحوس کرونا را از بین ببرند بواسطه اطلاع رسانی و آگاه بخشی گسترده شبانه روزی خبرنگاران است.

امام جمعه گناوه : سلامت فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است

وی با گرامیداشت دهه امامت و ولایت افزود: روز عیدغدیر بزرگ‌ترین عیدهای اسلامی روز ولایت و مایوس شدن دشمنان اسلام است که فکر می‌کردند با رفتن پیامبر خاتم نبوت به پایان می‌رسد.

رکنی حسینی خاطرنشان کرد: غدیر یک سرزمین نیست بلکه تلاقی طلایه داران امامت و ولایت و مکمل رسالت پیامبر اعظم محمد (ص) است.

در این آیین که به همت ستاد نمازجمعه، بنیاد بین المللی غدیر و اداره امور اوقاف و امورخیریه گناوه برگزار شد برنامه های مختلفی شامل مولودی سرایی، دکلمه و سرود دانش آموزی در وصف روز خبرنگار و دهه امامت و ولایت اجرا شد و در پایان از خبرنگاران و سادات این شهرستان تجلیل بعمل آمد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان