محصولات دانش‌بنیان بدون واسطه وارد بازار می‌شوند


محصولات دانش‌بنیان بدون واسطه وارد بازار می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: پلتفرم فروشگاهی «رهافرد» راهکاری برای راهیابی محصولات دانش‌بنیان به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه به بازار است.

نخستین فروشگاه اینترنتی محصولات فناورانه و دانش‌بنیان توسط فناوران واحد دانشگاهی اصفهان (خوراسگان) با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مراکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان رونمایی شد.

پلتفرم فروشگاهی «رهافرد» راهکاری برای راهیابی محصولات دانش‌بنیان به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه به بازار است، در این پلتفرم سعی بر آن است که تمام نیازهای شرکت‌های ارائه‌کننده محصول و مصرف‌کنندگان در نظر گرفته شود.

پیام نجفی- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در مورد راه اندازی اولین فروشگاه اینترنتی محصولات فناورانه و دانش بنیان توسط فناوران واحد اصفهان (خوراسگان) اظهار کرد: با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۹۹ تحت عنوان "جهش تولید" و نظر به سیاست های حمایت از تجاری سازی محصولات فناورانه و دانش بنیان توسط ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی پلتفرم فروشگاهی تحت عنوان رهاورد فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی و به اختصار "رهافرد" مورد توجه قرار گرفت که با استقبال شرکت های فناور مواجه شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این پلتفرم فروشگاهی در آغاز با حمایت مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) راه اندازی و باتوجه به سیاست های توسعه فناوری در معاونت تحقیقات، نوآوری و فناوری و معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف تجاری سازی محصولات تولید شده در مراکز رشد فناوری دانشگاه های آزاد اسلامی و سایر مراکز رشد و پارک های علم و فناوری کشور به گسترش ارائه محصولات فناورانه پرداخت.

رییس دبیرخانه هیات امنای استان اصفهان گفت: طراحی این پلتفرم از ابتدای اردیبهشت ماه تحت مدیریت و ایده پردازی اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی و با نظارت و همکاری منطقه ۲ مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی کشور و مدیریت مراکز رشد استان اصفهان آغاز شد و به بهره برداری رسید.

وی با تشریح امکانات و نوآوری های انجام شده در این پلتفرم خاطر نشان کرد: پلتفرم فروشگاهی رهافرد راهکاری برای راهیابی محصولات دانش بنیان به صورت مستقیم و بی واسطه به بازار است. در این پلتفرم سعی بر آن بوده که تمام نیازهای شرکت های ارائه کننده محصول و مصرف کنندگان در نظر گرفته شود.

رییس دانشگاه آزاد استان اصفهان اظهار کرد: از امکانات این فروشگاه می توان از صدور فاکتور رسمی به صورت خودکار، سیستم تیکتینگ، سامانه اعلان پیامکی، پنل پیشرفته فروشندگان، سیستم انبارداری و صدور فرم های پستی نام برد، همچنین تمام مراحل از ثبت سفارش تا تحویل محصول در این پلتفرم به صورت الکترونیکی طرح ریزی شده است.

نجفی با بیان اینکه این پلتفرم توسط تیم برنامه نویسی تشکیل شده از دانشجویان رشته مهندسی نرم افزار دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) توسعه یافته است، اضافه کرد: رهافرد از تمام شرکت های فناور و دانش بنیان جهت قرار گرفتن محصولات آنها در فروشگاه که از قوانین خاصی به منظور مشتری مداری پیروی می کند دعوت به همکاری کرده، همچنین از هم اکنون به نشانی rahafard.ir و در تمام روزهای سال آماده خدمت رسانی به خریداران است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید