هدف اصلی دشمن در این برهه اثرگذاری روی عقیده جوانان است


هدف اصلی دشمن در این برهه اثرگذاری روی عقیده جوانان است

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با همه توان به دنبال اثرگذاری روی فرهنگ و عقیده جوانان ما هستند و سعی دارند تا فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جوان کمرنگ کنند که البته شکست آنان حتمی است.

علی مصطفوی روز سه‌شنبه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه یکی از گنجینه‌های فرهنگی امروز کشور، فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: در دوران دفاع مقدس جنگ نابرابر برای ما تحمیل شد و دنیا با تجهیزات مدرن و نوین از صدام بعثی حمایت کرد ولی در مقابل، ایران اسلامی با رشادت رزمندگان آنان را به زانو درآورد.

وی اضافه کرد: ایثارگری ها و رشادت رزمندگان باید به نحو مطلوبی اطلاع رسانی شود تا آیندگان بدانند که چه خون هایی برای دفاع از کیان اسلامی ریخته شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه روز ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی یک روز به یادماندنی است، بیان کرد: همه دستگاههای اجرایی استان در این روز از مجاهدت های آزادگان دستگاه خود قدردانی کنند تا این روز به فراموشی سپرده نشود.

مصطفوی همچنین از کادر بیمارستانی اعم از پزشک و پرستار قدردانی کرد و ادامه داد: مبارزه با بیماری کرونا نظیر حضور در جبهه های جنگ دوران دفاع مقدس است که امروز پزشکان و پرستاران در خط مقدم این دفاع قرار دارند که باید قدر تلاش و مجاهدت آنان را بدانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: یکی از برنامه هایی که در اولویت این بنیاد قرار دارد، بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که باید هر چه باشکوهتر با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شود.

مهدی فعال افزود: دستگاه های اجرایی نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه های غیرحضوری با تکیه بر فضای مجازی را برای تجلیل از آزادگان در دستور کار قرار دهند.

وی اضافه کرد: آذربایجان‌غربی از نظر آماری جزء ۱۰ استان کشور از نظر تعداد شهید، جانباز و آزاده است.

مردم شهیدپرور آذربایجان‌ غربی‌ ۱۲ هزار شهید، ۱۹ هزار جانباز و ۲ هزار و ۲۰ نفر آزاده را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی عروس و داماد از جنسیت بچه شان در جشن عروسی / همه شوکه شدند ! + فیلم