ثبت آگهی استخدام رایگان در سامانه مرکزی استخدام شو


اگر مدیر یک شرکت، مسئول جذب نیروی یک کسب و کار و به طور کلی در جایگاه کارفرما قرار دارید و یا حتی کارجو می باشید، حتما تا انتهای این مطلب با ما باشید. در این مطلب قصد داریم یک وب سایت ثبت و دریافت آگهی های کار به صورت رایگان را به طور کامل خدمت شما عزیزان معرفی نماییم.

برای ثبت آگهی استخدام رایگان اینجا کلیک نمایید

سامانه مرکزی استخدام شو به دلیل ارائه خدمات به صورت رایگان از بزرگترین مراجع آگهی‌های استخدام در ایران می باشد. سایت استخدام شو بستری را برای کارفرمایان عزیز فراهم کرده است تا بتوانند بدون صرف هزینه ای نیرو کار مورد نظر خود را بیابند.

اگر به دنبال کار می باشید و یا به دنبال جذب نیروی کار در موقعیت شغلی خاص هستید حتما با وب سایت های مختلفی در زمینه ثبت و دریافت آگهی های کار تا کنون مواجه شده اید.

تمامی وب سایتها برای ثبت آگهی ها و حتی در اختیار گذشتن شرایط، امکانات و برقراری ارتباط بین کارجو و کارفرما هزینه ای را دریافت می کنند. این کار سبب می شود تا کارجویان و کارفرمایان به دلیل صرف هزینه، محدود به همان سایت شوند که به طور کامل نیز تمام آگهی های کار را شامل نمی شود. بنابراین کارجویان تعداد زیادی از فرصت های شغلی را از دست داده و کارفرمایان نیز از استخدام افراد واجد شرایط باز می مانند.

ثبت آگهی استخدام رایگان در سامانه مرکزی استخدام شو

استخدام شو سامانه‌ای رایگان و تخصصی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که تمامی مشکلات بالا را از سر راه شما خواهد برداشت. به دلیل خدمات رایگان سایت استخدام شو، تمامی آگهی‌های استخدام در گام اول به سمت این وب سایت روانه می‌شود و وسعت آگهی‌ها به معنای مراجعه بیشتر نیروهای متخصص برای یافتن کار است و شانس کارفرما برای پیدا کردن نیروی کار متخصص و شانس کارجو برای انتخاب موقعیت ایده‌آل بالا خواهد رفت.

امکان ثبت آگهی به تعداد نامحدود و به صورت رایگان در تمامی استانها

این بدیهی است که شما به عنوان کارفرما مدام با چالش جذب نیروی متخصص و حرفه ای مطابق با شرایط و خواسته هایتان رو به رومی باشید.

عضویت و درج آگهی در سامانه‌های کاریابی با پرداخت هزینه همراه است و حتی در مواردی که از وب سایت‌های غیرتخصصی برای ثبت آگهی استخدام استفاده می‌کنید نیز حجم آگهی‌ها آنقدر زیاد است که در نهایت برای دیده شدن آگهی مجبور خواهید بود هزینه‌ای پرداخت کنید.

سامانه استخدام شو یک وب سایت تخصصی درج آگهی رایگان برای استخدام می باشد که شما کارفرمایان عزیز می‌توانید به صورت نامحدود آگهی‌های خود را در آن ثبت نمایید و در عین حال از خدمات تخصصی کاریابی با ثبت رزومه حرفه‌ای و جستجو تخصصی بهره‌مند شوند.

از مزایای بزرگ سایت استخدام شو امکان ثبت آگهی استخدام رایگان در تمامی استانها به صورت زیر می باشد :

تبریز | ارومیه | اردبیل | اصفهان | کرج | ایلام | بوشهر | تهران | شهرکرد | بیرجند | مشهد | بجنورد | اهواز | زنجان | سمنان | زاهدان | شیراز | قزوین | قم | کردستان | کرمان | کرمانشاه | یاسوج | گلستان | گیلان | لرستان | مازندران | اراک | بندرعباس | همدان و یزد

همچنین استفاده و ثبت آگهی در این سامانه مرکزی استخدام شو بسیار کار آسانی است و شما در یک چشم به هم زدن می‌توانید برای ثبت آگهی رایگان استخدام اقدام کنید.

تمامی مراحل ثبت آگهی در سایت استخدام شو کمتر از 5 دقیقه طول می‌کشد. سعی کنید آگهی استخدام را دقیقا منطبق با نیاز خود تنظیم کنید و محدودیت‌هایی که برای کسب شغل مورد نظر لازم است را به صورت شفاف بیان کنید. به این ترتیب حجم آگهی‌هایی که به درد کار شما نمی‌خورد کاهش خواهد داشت. در ادامه با ما باشید تا مراحل ثبت آگهی در سایت استخدام شو را خدمت شما عزیزان عرض نماییم.

ثبت آگهی استخدام رایگان در سامانه مرکزی استخدام شو

راهنمای ثبت آگهی در سامانه مرکزی استخدام شو

برای ثبت آگهی در سایت استخدام شو ابتدا لازم است که به عضویت این سایت به عنوان کارفرما در آیید. برای این کار ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شده و گزینه عضویت در بالا و سمت چپ سایت که یک دکمه سبز رنگ می باشد را انتخاب کنید.

در صورت کلیک بر دکمه عضویت صفحه ای برای شما باز می شود که با وارد کردن آدرس ایمیل، نام کاربری، گذرواژه و انتخاب گزینه "من یک کارفرما هستم " و در نهایت کلیک بر دکمه ارسال شما عضو سایت استخدام شو خواهید شد.

پس از ثبت نام به عنوان کارفرما به‌ صورت خودکار به صفحه ویرایش اطلاعات شرکت منتقل خواهید شد که می‌توانید اطلاعات شرکت یا بنگاه اقتصادی خود را تکمیل یا ویرایش نمایید.

پر‌ کردن موارد ستاره‌دار الزامی و سایر موارد اختیاری است که توصیه می‌شود آن‌ها را نیز تکمیل کنید. در این صفحه علاوه بر تکمیل و ویرایش اطلاعات شرکت، امکان تغییر ایمیل، تغییر رمز عبور و حذف حساب کاربری نیز وجود دارد.

شما هر بار پس از ورود به حساب کاربری خود می‌توانید با کلیک روی گزینه پروفایل شرکت به این صفحه دسترسی داشته باشید. پس از افزودن اطلاعات یا ایجاد تغییرات روی دکمه ذخیره آبی رنگ مربوط به هر بخش کلیک نمایید تا تغییرات ایجاد شده ذخیره شوند.

حال می توانید به درج آگهی هایتان در سامانه استخدام شو بپردازید. برای ثبت آگهی استخدامی شما می‌توانید به دو روش عمل کنید. در روش اول می‌توانید بر گزینه «ارسال آگهی استخدام» که در بالای صفحه به رنگ آبی نمایش داده شده است، کلیک کنید. روش دیگر آن است که موشواره (موس) را روی نام حساب کاربری خود نگه داشته تا کشویی باز شود که گزینه اول آن ارسال شغل در صفحه باز شده نیز پرکردن گزینه های ستاره دار الزامی می باشد. در این صفحه لازم است ابتدا عنوان شغل پیشنهادی خود را وارد ‌کنید.

در بخش بعدی که پر کردن آن اختیاری می باشد شما باید توضیحاتی در رابطه با شغل پیشنهادی و جزئیاتی که کارجویان باید از آن اطلاع داشته باشند را وارد نمایید. در این قسمت حتی می‌توانید فایل تصویری، ویدئو، جدول و ... به متن خود بیفزایید.

ما پیشنهاد می کنیم این بخش را حتما پر کنید به این دلیل که هر چه اطلاعات بیشتری در رابطه با شغل پیشنهادی به کارجویان ارائه کنید، تعداد کمتری درخواست و رزومه غیر‌ مرتبط دریافت و در نتیجه زمان و انرژی کمتری برای استخدام فرد مورد نیاز خود صرف خواهید کرد.

ثبت آگهی استخدام رایگان در سامانه مرکزی استخدام شو

در بخش بعد شما باید به درج اطلاعات ذیل اقدام کنید:

دسته‌بندی شغل (دسته‌ای که می‌خواهید آگهی در آن نمایش داده شود)موقعیت شغل (استان محل کار)پیشنهاد حقوق (از 0 تا بیش از 3 میلیون تومان)مدرک تحصیلی (از بدون تحصیلات تا دکتری)نوع همکاری (پاره‌وقت، تمام ‌وقت، دور کاری یا کارآموزی)سابقه کار مرتبط (کمتر از 3 سال تا بیش از 7 سال)وضعیت خدمت سربازی (مهم نیست، معافیت تحصیلی، معافیت دائم، پایان خدمت)آدرس وب‌سایت URL سایت شرکتموقعیت‌های شغلی (در صورت پیشنهاد چند عنوان شغلی در آگهی)ایمیل اطلاع‌رسانی (آدرس ایمیلی که تمایل دارید درخواست‌های شغلی به آن ارسال شود)

بعد از انجام این مراحل بر دکمه ابی رنگ پایین صفحه با عنوان "ادامه دهید " کلیک کنید بعد از این کار وارد صفحه ای می شوید که پیش نمایش اطلاعات وارد شده توسط شما را نمایش خواهد داد. در این صفحه اگر نیاز به ویرایش اطلاعات داشتید می توانید با کلیک بر دکمه بازگشت به صفحه قبل برگشته و اطلاعات را ویرایش کنید.

خدمات رایگان به کارجویان در سامانه مرکزی استخدام شو

کارفرمایان عزیز که در جستجوی کار و موقعیت شغلی مناسب با شرایط خود می باشند می توانند به صورت روزانه تمامی آگهی های شغلی مرتبط با حوزه کاری خود را با فیلتر های قوی و به صورت دسته بندی شده را به صورت رایگان در سایت استخدام شو دریافت کنند.

همچنین با عضویت در سایت استخدام شو جدیدترین فرصت های شغلی برای شما کارجویان عزیز در لحظه انتشار، ایمیل می شود. توصیه ما این است که ابتدا به عنوان کارجو در سایت استخدام شو عضو شوید تا هیچ فرصت شغلی ای را از دست ندهید. در ادامه با ما باشید تا مراحل عضویت در سایت استخدام شو و دریافت آگهی ها را خدمتتان عرض کنیم.

راهنمای ثبت آگهی در سامانه مرکزی استخدام شو

برای ثبت نام به عنوان کارجو در سایت استخدام شو لازم است مراحل اولیه را همانند مرحله اول عضویت کارفرمایان انجام داده و بعد از کلیک بر دکمه سبز رنگ عضویت و وارد کردن آدرس ایمیل، نام کاربری و گذرواژه گزینه من یک کارجو هستم را انتخاب کنید و دکمه ارسال را بفشارید.

پس از ثبت نام به ‌شکل خودکار به حساب کاربری خود هدایت خواهید شد که به صورت رایگان می‌توانید رزومه ای حرفه ای برای خود ساخته و از امکانات مختلف سایت استفاده کنید و شغل مورد نظر خودتان را بیابید.

در صورت داشتن هر سوال یا مشکلی در زمینه ثبت نام یا درج آگهی به صورت رایگان ، کافیست با ارسال پیام از طریق قسمت «تماس با ما» در بالای صفحه وب‌سایت استخدام شو، مشکل خود را با کارشناسان این وب سایت حرفه ای در میان گذاشته تا شما را راهنمایی نمایند.

در این مطلب سعی کردیم بزرگترین سامانه مرکزی استخدام به صورت رایگان را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا با استفاده رایگان از خدمات سایت استخدام شو و ثبت و دریافت آگهی ها در این سایت به راحتی به هدف مطلوبتان چه به عنوان کارفرما و چه به عنوان کارجو برسید.

منبع : استخدام شو


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئال در یک قدمی قهرمانی لالیگا