برنامه «تابستانه فهما» کانون «موعود» با محوریت مسابقات قرآنی برگزار می شود


برنامه «تابستانه فهما» کانون «موعود» با محوریت مسابقات قرآنی برگزار می شود

حسینی با اشاره به اجرای برنامه های اوقات فراغت «تابستانه فهما» کانون «موعود» با محوریت مسابقات قرآنی، گفت: این مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

«سید عبدالوهاب حسینی» با تشریح برنامه های تابستانه کانون، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه های اوقات فراغت تابستان امسال با عنوان «تابستانه فهما» و نظر به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و با محوریت قرآن و حدیث برنامه ریزی و اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «موعود» مسجد «امام علی (ع)» روستای «باتون بردنگان» نورآباد ممسنی با اشاره به اهداف اجرای برنامه ها، افزود: هدف ایجاد و انس بیشتر اعضای نوجوان و جوان با کلام وحی و سخن ائمه اطهار (ع) است و امیدواریم که این برنامه بتواند فاصله و دوری از دین و مقدسات را کم کند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات از عید سعید قربان شروع شده است و تا آخر دهه محرم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سوال های مسابقه توسط یکی از کارشناسان حوزوی در حوزه علمیه نورآباد طراحی و از طریق وضعیت واتساپ اطلاع رسانی می شود.

حسینی همچنین یادآور شد: اعضای مقطه ابتدایی کانون برای شرکت در مسابقه می توانند یکی از سوره های قرآن کریم را حفظ کرده و فیلم تلاوت آن را در فضای مجازی ارسال کنند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز