فراخوان هفتمین مسابقه بزرگ سراسری «فائزون غدیر» اعلام شد


فراخوان هفتمین مسابقه بزرگ سراسری «فائزون غدیر» اعلام شد

فراخوان هفتمین مسابقه بزرگ سراسری «فائزون غدیر» در دو بخش فرهنگی و هنری و در رشته‌هایی همچون کلیپ و فیلم کوتاه، شعر و نمایشنامه‌نویسی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، فراخوان هفتمین مسابقه بزرگ سراسری «فائزون غدیر» به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه امامت و ولایت و به همت مجمع فائزون غدیر اعلام شد.

بنابر این گزارش، این فراخوان در دو بخش فرهنگی شامل شعر، نمایشنامه نویسی، مقاله، داستان نویسی و فعالیت در فضای مجازی و بخش هنری شامل پوستر و نقاشی، کلیپ و فیلم کوتاه، موشن گرافیک و انیمیشن، خوشنویسی و تایپوگرافی و عکاسی اعلام شده و آثار را جذب می کند.

این فراخوان صرفا به مسئله غدیر اختصاص دارد و آثار در بخش عکاس باید مربوط به خانه تکانی عید غدیر، عیدی دادن، سفره مهمانی، دید و بازدید، تهیه لباس نو، زینت خانه و محله و اطعام غدیر تهیه شود.

استفاده از تصاویر بانوان و دختران بالای شش سال و انواع موسیقی در آثار ارسالی ممنوع است.

مهلت ارسال آثار 24 ذی الحجه، روز مباهله است و نتایج نهم ربیع الاول، مصادف با سالروز آغاز امامت امام مهدی(عج) اعلام می شود.

برای برگزیدگان این فراخوان فرهنگی هنری پنج سفر به نجف اشرف و کربلای معلی، هشت سفر به مشهد الرضا علیه السلام و ده ها سکه طلای یاعلی در نظر گرفته شده است که به خالقان آثار برتر اختصاص می یابد.

علامندان به ارسال آثار در بخش فرهنگی می توانند از طریق شبکه های مجازی اینستاگرام، تلگرام، ایتا، سروش به نشانی های @qadirekhum

@qadirekhum

@qadirekhum اقدام کنند.

در بخش هنری نیز علاقمندان می بایست آثار خود را به دبیرخانه به نشانی اصفهان، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان امیرکبیر، مسجد الرضوان ارسال کنند.

فراخوان هفتمین مسابقه بزرگ سراسری «فائزون غدیر» اعلام شد

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج