برای انتقال مفاهیم باید از ابزار ادبیات و هنر بهره برد


برای انتقال مفاهیم باید از ابزار ادبیات و هنر بهره برد

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: یکی از ابزارهایی که می توانیم برای انتقال مفاهیم اجتماعی از آن استفاده کنیم ابزار ادبیات و هنر است.

مرتضی رشیدی، امروز (دوشنبه، ۱۳ مرداد) در آیین رونمایی از کتاب «از شما چه پنهان» اظهار کرد: تمرکز این سازمان در حوزه خانواده و گفتمان خانواده است و این مهم را در سرلوحه کار خود قرار داده ایم. کتاب «از شما چه پنهان» مجموعه داستان های کوتاه با موضوع خانواده و سبک زندگی، نوشته محمد حسین مردانی است.

وی افزود: یکی از ابزارهایی که می توانیم برای انتقال مفاهیم اجتماعی از آن استفاده کنیم ابزار ادبیات و هنر است.

به گزارش ایسنا، همچنین رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، گفت: یکی از کلید واژه هایی که به شکل مستمر در سطح جهانی مطرح شده بحث فعالیت های خانواده محور است که در برنامه ششم توسعه بر روی مباحث تحکیم خانواده و پیشگیری از طلاق تاکید ویژه ای شده است.

مهدویان فر ادامه داد: در سیاست های شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال ۹۹ بحث خانواده اهمیت ویژه ای دارد. کتاب «از شما چه پنهان» یک قطعه از پازل بزرگتری است که در مسائل خانواده مطرح است.

وی گفت: این کتاب یک پِلن کلی در حوزه تحکیم خانواده، تربیت فرزند و بهبود روابط زوجین است که در صورت عمل به نکات آن تاثیر زیادی در تحکیم بنیان خانواده دارد.

نویسنده کتاب از شما چه پنهان نیز در این آیین گفت: در قرآن کریم از قصه و روایت گویی برای تبیین مفاهیم استفاده می کند. برای شروع کار یک سری موضوعات را بررسی کردیم تا تبدیل به داستانک هایی شود و در نهایت بعد از یک سال این کتاب آماده چاپ شد.

محمد حسن مردانی افزود: ۸۵ داستان کوتاه در این کتاب آمده است و تلاش کرده ایم داستان ها به گونه ای روایت شود که در پایان هر داستان، احساس لذت در مخاطب ایجاد شود.

وی تصریح کرد: فصل اول کتاب از شما چه پنهان در چهار بخش با موضوع خانواده نوشته شده و فصل دوم آن در خصوص سبک زندگی است. این مجموعه هدیه ای است برای مردم که در ساعات پایانی روز از خواندن آن لذت ببرند.

مردانی خاطرنشان کرد: در کنار این اثر یک مجموعه داستان کوتاه هم آماده چاپ است که شامل ۲۵ داستان کوتاه با موضوع خانواده است که با همت انتشارات حدیث راه عشق منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید