ارایه عملکرد دولت در فضای مجازی استان مرکزی تقویت شود


ارایه عملکرد دولت در فضای مجازی استان مرکزی تقویت شود

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دولت تدبیر و امید تمامی ظرفیت‌هایش را برای خدمت در سال‌های اخیر به‌کار گرفته و همه تکلیف دارند این اقدامات را شفاف و گسترده در هفته دولت مطرح کنند و از فضای مجازی به عنوان بستر مهم اطلاع رسانی خدمات دولت استفاده حداکثری کنند.

«بهروز اکرمی» روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی در اراک، افزود: شیوع کرونا اگرچه محدودیت‌های اجرایی برای همه کشورهای درگیر ایجاد کرده اما باید در سایه خوش‌فکری و اقدامات سازنده تلاش شود هفته دولت امسال بیشترین بازده اطلاع رسانی را داشته باشد.

وی بیان کرد: اقدامات دولت از سال ۹۲ تاکنون با وجود همه دشواری‌های اقتصادی و مشکلات چشمگیر است و باید به اطلاع مردم برسد و بهره‌گیری از فضای مجازی یکی از بهترین راه‌ها برای ارایه این اقدامات در شرایط کرونایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: مقرر شده در هفته دولت، روزانه ۲ مدیر استان مرکزی در مرکز سامد این استان برای پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های مردم حضور یابند.

اکرمی اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا و شهدای مدافع سلامت و خدمت نیز در برنامه‌های اولویت دار هفته دولت امسال استان مرکزی است اما پیش‌بینی شده این برنامه نیز به دلیل شرایط کرونا به‌صورت مجازی برگزار شود.

وی عنوان کرد: خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها در ایام هفته دولت نقش موثری در ارایه عملکرد اقدامات دولت به مردم دارند و باید در این خصوص همه تلاش خود را به کار گیرند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!