برگزاری وبینار تخصصی ملّی فرماندهی و مدیریت در فرهنگ علوی


برگزاری وبینار تخصصی ملّی فرماندهی و مدیریت در فرهنگ علوی

وبینار تخصصی ملّی فرماندهی و مدیریت در فرهنگ علوی با حضور کلیه علاقه مندان ، اساتید، دانشجویان و پژوهشگران سه شنبه 14 مرداد 1399برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، «وبینار تخصصی ملّی فرماندهی و مدیریت در فرهنگ علوی» با حضور کلیه علاقه مندان، اساتید، دانشجویان و پژوهشگران سه شنبه 14 مرداد 1399برگزار می شود. این سمینار مجازی با همکاری مشترک بنیاد بین المللی غدیر و دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام برگزار می شود.

بنابراین گزارش در وبینار تخصصی ملّی فرماندهی و مدیریت در فرهنگ علوی؛ آیت الله کاظم صدیقی،‌ امام جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر؛ دکتر علی اصغر پورعزّت،‌ استاد دانشگاه تهران؛‌حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی‌آقا پیروز مدیر گروه مدیریت اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی؛‌ دکتر محمدباقر بابایی طلاتپه ، دانشیار دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام سخنرانی می کنند.


از کلیه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران فرهیخته و علاقه مند در زمینه مدیریت و فرهنگ علوی می توانند جهت ثبت نام و ارائه پیشنهادات و سوالات خود برای این سمینار مجازی، به سایت اینترنتی http://mgt.ihu.ac.ir مراجعه و فرم سمینار را تکمیل و ارسال فرمایید.

همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در سفر اساتید خارج از شهر تهران، در صورت تمایل پس از ثبت نام، سمینار فوق به صورت زنده از طریق همین سایت پخش می شود.

ثبت نام در این سمینار رایگان بوده و برای کلیه شرکت کنندگان ثبت نام شده در این سمینار نیز گواهی معتبر صادر می شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا