تعامل شرکت های بومی و مخابرات اصفهان راهی در جهت توسعه دولت الکترونیک


تعامل شرکت های بومی و مخابرات اصفهان راهی در جهت توسعه دولت الکترونیک

رئیس سازمان نظارم صنفی رایانه ای استان اصفهان گفت: استفاده از ظرفیت شرکت های بومی و بهره مندی از ظرفیت مخابرات جهت توسعه فن آوری اطلاعات در استان اصفهان می تواند جهت توسعه دولت الکترونیک راهگشا باشد.

محمد اطرج در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار اخیر اعضای اتحادیه صنف خدمات رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان با سرپرست مخابرات منطقه اصفهان، اظهار کرد: در این دیدار خواستار عملیاتی شدن تفاهم نامه چند سال پیش این اتحادیه با شرکت مخابرات شدیم.

به گفته وی، استفاده از شرکت های بومی استان در پروژه های مخابراتی استان، اعلام آمادگی این سازمان با مخابرات برای مدیریت شتاب دهنده مشاهیر، افزایش کیفیت مرکز داده مخابرات توسط شرکت های بومی استان، اعلام آمادگی شرکت مخابرات استان جهت بهره مندی از ظرفیت شرکت های استان برای اجرا، سرمایه گذاری و مشارکت پروژه های استانی و ... از جمله مطالبات اتحادیه صنف خدمات رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان در این دیدار بود.

رئیس سازمان نظارم صنفی رایانه ای استان اصفهان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت شرکت های بومی و بهره مندی از ظرفیت مخابرات جهت توسعه فن آوری اطلاعات در استان اصفهان می تواند جهت توسعه دولت الکترونیک راهگشا باشد.

به گزارش ایسنا، در دیدار اخیر سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با اعضای اتحادیه صنف خدمات رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان، ناصر مشایخی با اشاره به مشترکات کاری این اتحادیه و مخابرات، اظهار کرد: در راستای حمایت از کسب و کارهای داخلی و به منظور گسترش بازار ICT آماده هر گونه همکاری با این اتحادیه هستیم .

وی خاطر نشان کرد: همکاری با این اتحادیه به عنوان متولی صنف رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، می تواند نقش مهمی در گسترش بازار it و ict، افزایش هم افزایی با بخش خصوصی و توسعه خدمات مخابراتی ایفا کند.

مشایخی افزود: این اتحادیه می‌تواند با معرفی شرکت های فعال در زمینه it در استان زمینه ارتباط این شرکت ها با مجموعه مخابرات را فراهم کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید