استاندار اردبیل: بانک در اعطای تسهیلات سخت‌گیر نباشند


استاندار اردبیل: بانک در اعطای تسهیلات سخت‌گیر نباشند

اردبیل-ایرنا- استاندار اردبیل گفت: بانک‌های عامل در اعطای وام‌های اشتغال پایدار روستایی و حمایت از آسیب دیدگان بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل‌ها سخت‌گیری نکنند.

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو شنبه در جلسه کمیته کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: در وضعیت حاکم کرونایی باید بانک‌های عامل آخرین دستور العمل بانک مرکزی را مدنظر قرار دهند و حوزه اقتصادی استانداری نیز با استعلام از مراجع ذیصلاح آخرین دستورالعمل را ابلاغ کنند.
وی با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی ابلاغ شده افزود: مرحله پنجم اعطای این تسهیلات در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و خدمات برای اشتغال زایی پایدار تخصیص یافته که بیشترین آن۱۸۲ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی هزینه شده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: دستگاه های متولی باید پرونده درخواست کنندگان را بررسی و پیگیری کنند و پروژه ها در بحث اشتغال به سمت توسعه حرکت کنند.

بهنامچو گفت: نباید طرح در چرخه بروکراسی اداری معطل باشند و دستگاه ها و بانک‌ها در صورت مشکلات طرح با ذکر دلیل در اسرع وقت به صاحبان وام اعلام کنند تا بیشتر از این معطل نباشند.

وی همچنین در رابطه با تسهیلات کرونا گفت: متقاضیان با مراجعه به سایت کارا تا پایان مرداد ماه فرصت دارند نسب به شغل مورد نظر خود ثبت نام و در صورت داشتن شرایط از این تسهیلات برای حل بخشی از مشکلات خود بهره‌مند شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز