ارزان شدن ماسک با حذف واسطه های توزیع


ارزان شدن ماسک با حذف واسطه های توزیع

عبدالرحیم افروغ مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان بوشهرگفت: نابسامانی های بازار ماسک در شرایط کرونا باعث دو چندان شدن مشکلات مردم شده که انجمن اسلامی دانش اموزان با حذف واسطه ها به دنبال هموار کردن مسیر تهیه ماسک برای مردم است.

به گزارش بوشهر24، در شرایط کرونا استفاده از ماسک مهم ترین و اصلی ترین روش پیشگیری از بیماری می باشد؛ اما گرانفروشی ها و نابسامانی های بازار ماسک مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است.

طبق اخبار رسیده به خبرنگار بوشهر 24، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در راستای حل این مشکل اجتماعی برآمده است.

در همین راستا گفتگویی با عبدالرحیم افروغ مسئول اتحادیه انجمن دانش آموزان استان بوشهر داشتیم که در ادامه متن این گفتگو آورده می شود.

عدالرحیم افروغ مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان بوشهر درگفتگو با خبرنگار بوشهر 24 بیان کرد: انجمن اسلامی دانش آموزان جدا از مسائل اصلی خود که جوانان و نوجوانان است، برای خود مسئولیت اجتماعی نیز تعریف کرده است.

افروغ ادامه داد: قطعا اتحادیه انجمن اسلامی با توجه به گروه های جهادی، ساختار و مدیریت جهادی اتحادیه، به مسائل اجتماعی که مبتنی بر نیازها و اولویت های اصلی مردم جامعه است ورود می کند.

عبدالرحیم افروغ دررابطه با اولویت های امروز جامعه خاطر نشان کرد: با وجود اینکه یکی از اولویت های امروز جامعه توزیع بسته های معیشتی است، اینبار با توجه به اینکه جدی ترین توصیه ستاد مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک است؛ لذا متوجه شدیم که بالا رفتن قیمت ماسک در جامعه، برای مردم ایجاد زحمت کرده است.

افروغ اضافه کرد: با رایزنی هایی که با دفتر مرکزی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که در مراکز تولیدی ستاد اجرایی امام، یکی از بهترین ماسک ها در سطح گسترده تولید می شود؛ لذا پذیرفتیم که به صورت جهادی، واسطه های توزیع و اضافه قیمت ها که 2 تا 3 برابر قیمت است را حذف کرده و با همکاری گروه ها و نهاد های جهادی، ماسک را مستقیم به دست هم استانی های خود برسانیم.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان تصریح کرد: در حال حاضر توزیع ماسک در 15 نقطه از استان شروع شده است و در هر نقطه ی دیگری هم تقاضا بوده، مراکز جدید در دست احداث است که با مراکز جدید حدود 20 مرکز راه اندازی شده که هم دسترسی مردم بهتر باشد و هم از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

افروغ در رابطه با نحوه خرید ماسک اظهار داشت: مردم با مراجعه به سایت hastinja.com می توانند خرید را انجام دهند و سه روز بعد از آن با مراجعه به مرکز توزیع انتخابی در سایت، بسته خود را دریافت می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: هر کد ملی و شماره، قادر به خرید یک بسته 50 تایی است که قیمت خرید هر بسته 62.500 می باشد.

افروغ اضافه کرد: در زمان آغاز این کار بنا بر این بود که استان های در وضعیت قرمز کرونا، چنین توزیعی را شروع کنند که استان بوشهر و خوزستان توانستند زودتر از بقیه استان ها تبلیغات و توزیع را آغاز کنند.

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در پایان اظهار داشت: ستاد اجرایی امام از بزرگ ترین مراکز تولید ماسک کشور است و ماسک های تولید این ستاد از کیفیت خوبی برخوردار بوده و مورد تایید وزارت بهداشت می باشند.

ارزان شدن ماسک با حذف واسطه های توزیع

ارزان شدن ماسک با حذف واسطه های توزیع

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه