نمایشگاه کیف و کفش چرم همدان فعلاً برگزار نمی‌شود


نمایشگاه کیف و کفش چرم همدان فعلاً برگزار نمی‌شود

نایب رئیس اتاق اصناف همدان از تعویق در برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش چرم همدان خبر داد.

احمد گازرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش چرم همدان، مطرح کرد: با توجه به تشدید شیوع کروناویروس و درگیر بودن چندین نفر از غرفه داران این نمایشگاه به ویروس تاریخ برگزاری تغییر کرده است.

وی اظهار کرد: هر سال همایش تخصصی صنعت چرم و کفش در روزهای پایانی نمایشگاه در همدان برگزار شده و مهمانانی از کشورهای دیگر و استان های مختلف در این همایش حاضر می شدند اما نظر به اینکه با تصویب ستاد ملی کرونا تمامی همایش های کشوری لغو شده، امکان حضور مهمانان خارجی نیز در این نمایشگاه وجود ندارد.

گازرانی تصریح‌ کرد: این نمایشگاه به صلاحدید ستاد اجرایی نمایشگاه و با هماهنگی با مدیریت نمایشگاه و دبیر همایش صنعت چرم و کفش همدان به تاریخ دیگری موکول شده است و تاریخ جدید متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان در ادامه گفت: پس از فروکش کردن موج دوم کرونا و مهیا شدن فضای مناسب برای برگزاری، این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگانی از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد.

پیش از این نایب رئیس اتاق اصناف همدان در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه تخصصی کیف و کفش چرم در همدان در تاریخ ۲۲ مردادماه امسال در سایت نمایشگاهی همدان با حضور ۶۰ تولیدکننده خبر داده بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم