ساینز از عمق بررسی‎های فراری در موردش سورپرایز شده است


فرمول یک ایران – کارلوس ساینز از عمق بررسی های تیم فرمول یک فراری در موردش متعجب شده است. فراری قبل از انتخاب راننده خود برای فصل 2021 تک تک جزییات را بررسی کرده است. کارلوس ساینز فصل 2019 را موفقیت های زیادی پشت سر گذاشت. بهترین موضوع هم کسب اولین سکو در گرندپری برزیل بود. همچنین او این فصل را در جایگاه ششم جدول قهرمانی رانندگان به پایان رساند...

فرمول یک ایرانکارلوس ساینز از عمق بررسی های تیم فرمول یک فراری در موردش متعجب شده است. فراری قبل از انتخاب راننده خود برای فصل 2021 تک تک جزییات را بررسی کرده است.

کارلوس ساینز فصل 2019 را موفقیت های زیادی پشت سر گذاشت. بهترین موضوع هم کسب اولین سکو در گرندپری برزیل بود. همچنین او این فصل را در جایگاه ششم جدول قهرمانی رانندگان به پایان رساند که بهترین جایگاه کسب شده او در فرمول یک بود. در نهایت ساینز در طول تعطیلات مربوط به شیوع ویروس کرونا با اسکودریا فراری قرارداد بست تا از فصل 2021 پشت فرمان ماشین تیم فراری بنشیند.

با وجود عملکرد عالی کارلوس ساینز در فصل 2019، عدم پوشش مناسب او در تلویزیون بحث برانگیز شد و شوخی‌های زیادی در این رابطه در فضای مجازی منتشر شد. با در نظر گرفتن این موضوع، ساینز نگران بود که به خاطر حضورش در یک تیم میان رده، تلاش‌های او دیده نشود اما فراری برای پیدا کردن بهترین جایگزین برای سباستین فتل کوچک‌ترین جزییات را هم بررسی کرده است و هیچ موضوعی از چشم این تیم دور نماند.

زمانی که از ساینز سوال شد که کسب سکو در برزیل چه قدر روی به دست آوردن صندلی فراری تاثیر داشت، او این گونه جواب داد:

قطعا تاثیر داشت. من نمی‌توانم این موضوع را تکذیب کنم که قرار گرفتن روی سکو شما را در مطرح می‌کند و افراد بیشتری شما را می‌بینند.

اما با توجه به آنالیزی که دیده‌ام تیم های برتر در قبال راننده ها انجام می‌دهند، باید بگویم که آن ها تصویر بسیار کامل تری نسبت به چیزی که انتظار داشتم در اختیار داشتند. جزییات بسیار بیشتری نسبت به چیزی که فکر می‌کردم داشت. به همین دلیل من مطمئنم که آن ها فصل های گذشته من را هم بررسی کرده اند. نه فقط آن سکو من در برزیل بلکه میزان ثبات من در رقابت ها و همچنین به پایان رساندن فصل در جایگاه ششم رانندگان.

من فکر می کنم که آن ها موضوعات بسیار بیشتری را نسبت به چیزی که فکر میکردم بررسی میکنند و این کمی برایم سورپرایز کننده بود؛ میزان جزییاتی که گاهی اوقات تیم ها به صورت انفرادی کسب می کنند. البته یک سورپرایز خوب چرا که در تیم های میان رده گاهی اوقات احساس می‌کنید که آن ها شما را زیاد نمی‌بینند یا اینکه زیاد در تلویزیون حضور ندارید!

ساینز از عمق بررسی‎های فراری در موردش سورپرایز شده استساینز از عمق بررسی‎های فراری در موردش سورپرایز شده است

کارلوس ساینز – تست های پیش فصل فرمول یک بارسلونا 2019

کارلوس ساینز می خواهد فعلا در اختیار مک‌لارن باشد…

پیوستن کارلوس ساینز به تیم فرمول یک فراری در شرایط متفاوتی رخ داد چرا که بر خلاف گذشته این قرارداد قبل از اتمام فصل فعلی بسته شد و تقریبا تمام مذاکرات هم از راه دور و از طریق برنامه زوم انجام شده بود.

همچنین کارلوس ساینز فعلا نمی‌خواهد به مارنلو برود. هم به دلیل شیوع و ویروس و هم اینکه نمی‌خواهد قبل از جدا شدن با مک‌لارن ارتباط زیادی با فراری داشته باشد:

من هنوز به آنجا نرفته‌ام. به دلایل قراردادی و هم اینکه می‌خواهم تماما در اختیار تیمم باشم. من برنامه ای برای ارتباط گرفتن با فراری یا هرکسی مرتبط با فراری در چند ماه پیش رو ندارم.

اکثر افراد مک‌لارن به من تبریک گفتند

هم تیمی فعلی ساینز در تیم فرمول یک مک‌لارن، لندو نوریس گفته است که از همین الان هم جک هایی در رابطه با پیوستن کارلوس به فراری میان این دو رد و بدل می‌شود. لندو نوریس به همین دلیل مصمم است که فصل 2020 را در جایگاهی بهتر از اسکودریا فراری به اتمام برساند.

در کنار همتیمی او، کارلوس ساینز از واکنش همکاران او در مک‌لارن پس از انتشار خبر هم متاثر شده است. واکنشی که صرفا به او کمک می‌کند که در دور رقابت ها قوی تر از قبل عمل کند:

اکثریت افراد برای من خوش حال بودند و به من تبریک می گفتند و اینکه لیاقت این را دارم. مکانیک ها و دیگران همگی به من تبریک گفتند که به من انرژی می‌دهد که قبل از پیوستنم به فراری، در جایگاه بالاتری به رقابت بپردازم.

خداحافظی با مک‌لارن در جایگاهی بالا نشان می‌دهد که من چه قدر از تمام افراد اینجا سپاسگزارم. اینکه آن ها چه قدر شرایط راحتی برای من فراهم کردند با وجود تصمیم سختی که گرفتم. واقعا از اکثر افراد فقط احترام و صحبت های خوب شنیدم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان