نوبخت امروز به فارس سفر می‌کند


نوبخت امروز به فارس سفر می‌کند

محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه عصر چهارشنبه 8 مرداد به دعوت استاندار فارس برای یک سفر 2 روزه وارد شیراز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، اولین برنامه‌ی محمدباقر نوبخت، که قرار است عصر امروز چهارشنبه به شیراز سفر کند، بازدید هوایی از بزرگراه دشت ارژن-قائمیه و تعدادی از پروژه عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی در جنوب غربی استان فارس است.

نشست با مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بازدید از موزه دفاع مقدس و حضور در برنامه زنده تلویزیونی از برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهوری به استان فارس، اعلام شده است.

نوبخت در دومین روز از سفر خود به استان فارس، قرار است در آئین آغاز عملیات اجرایی فاز تکمیلی خط یک قطار شهری شیراز (خط ۳)، شرکت کرده و از ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری شیراز نیز بازدید داشته باشد و در مراسم افتتاح فاز اول دانشگاه صنعت نیز شرکت کند.

به گزارش ایسنا، بازدید از بیمارستان پیوند اعضای ابن‌سینا در شهر صدرا از دیگر برنامه‌های دومین روز سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به شیراز اعلام شده است.

نوبخت در ادامه برنامه‌های روز پنجشنبه ۹ مرداد قرار است در آیین آغاز عملیات ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان، شرکت کند؛ این پروژه در منطقه کمتر برخوردار شریف‌آباد در شرق شیراز احداث خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حضور در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس، آخرین برنامه سفر معاون رئیس جمهور به شیراز است و در این سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی، مدیر بنیاد مسکن و جمعی از معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه او را همراهی خواهند کرد

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟