یک تیم مسلح تجزیه‌طلب در خوزستان متلاشی شد


یک تیم مسلح تجزیه‌طلب در خوزستان متلاشی شد

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با تلاش بی وقفه ماموران انتظامی استان خوزستان، یک تیم مسلح سه نفره تجزیه‌طلب در ماهشهر متلاشی شد.

سردار حیدر عباس‌زاده در بیان جزئیات خبر گفت: چهارشنبه شب هفته گذشته این تیم سه نفره در شهرک شهید مدنی ماهشهر، همزمان به سمت منازل مسکونی فرمانده پایگاه بسیج این شهرک و یکی دیگر از اعضای موثر پایگاه بسیج تیراندازی کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، افزود: در جریان این تیراندازی متاسفانه مادر یکی از عوامل بسیج شهرک شهید مدنی پس از اصابت گلوله این افراد به شهادت رسید.

عباس‌زاده بیان کرد: بعد از این حمله تروریستی، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت و آگاهی شهرستان ماهشهر قرار گرفت.

وی افزود: به لطف خدا و با هدایت عملیاتی مستمر، در کمتر از ۴۸ ساعت سه نفر از عاملان اصلی این حادثه تروریستی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: از این افراد دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و پنج تیر شورشی همراه با ۵۶ عدد فشنگ جنگی و شورشی و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

عباس‌زاده افزود: در تحقیقات اولیه، سه فرد تروریست و تجزیه‌طلب به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: این افراد، سه سال پیش تغییر مذهب داده و گرایش‌های تجزیه‌طلبانه پیدا کردند.

وی افزود: این سه نفر دارای سوابقی چون تیراندازی به پایگاه‌های بسیج و انتظامی و قدرت‌نمایی با سلاح در مراسم اعیاد مذهبی با انگیزه امنیتی هستند.

عباس‌زاده انگیزه این افراد در تیراندازی به عوامل بسیج شهرک شهید مدنی ماهشهر را تروریستی عنوان کرد و افزود: پلیس استان خوزستان با حمایت دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان با اقتدار خواب را از چشمان این افراد خواهد ربود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان افزود: فرزندان ملت در نیروی انتظامی خوزستان برای برقراری نظم و امنیت شهروندان از جانشان مایه گذاشته و اجازه نخواهند داد تا معاندان نظام آرامش مردم را بر هم زنند. تحقیقات از این تیم تروریستی تجزیه‌طلب ادامه دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


5 میلیون نفر از جاماندگان، سهام عدالت می‌گیرند