ننگین ترین نمایشنامه جهان (عکس)


حاجی حسن احمدزی باشنده دند غوری ولایت بغلان به حیث وحشی ترین مرد متعصب جهان نام اش را در کتاب هیتلر ثبت کرد. او با مارشالی جنرال دوستم، شملهٔ خود را شکسته دید، با کرسی داکتر عبدالله در مقام ذره بینی شورای مصالحه، تنش را برهنه میدید و...

حاجی حسن احمدزی باشنده دند غوری ولایت بغلان به حیث وحشی ترین مرد متعصب جهان نام اش را در کتاب هیتلر ثبت کرد.
او با مارشالی جنرال دوستم، شملهٔ خود را شکسته دید، با کرسی داکتر عبدالله در مقام ذره بینی شورای مصالحه، تنش را برهنه میدید و با دیدن سایه استاد محقق در حکومت غنی،تنبانش را از دست رفته میدید!

او در ملای عام و در حضور خانم ها از آتش خشم مارشالی دوستم، تنبانش را از تنش بیرون کرد و فریاد کشید که تنبان، لنگی و پیراهن ما پشتون ها را غنی احمدزی برای مارشال دوستم، داکتر عبدالله و استاد تحویل داده است!

تا زمانی که فریاد او را در ویدیو کلیپ نشنیده بودم، فکر میکردم خشم و غیرت این هموطن ما بخاطر راکت پرانی های پاکستان در کنر است که آنجا پاکستان جهنم برپا نموده و میخواهد تا با کوچ اجباری مردمان کنر، آن ولایت را از نقشه افغانستان بیرون نموده و به پاکستان ملحق نماید!

همچنان فکر کردم که ممکن است خشم هموطن ما بخاطر پیشروی خط دیورند در هلمند است که پاکستان چندین کیلومتر مرز خود را در داخل ولایت هلمند و بخش های قندهار پیش کشیده است و این نقشه کشی ها به سرعت ادامه دارد!

خوش شدم که هموطن ما بخاطر لشکر طالبان پاکستان که ۶۰ درصد خاک افغانستان را اشغال نموده و روزانه صدها شهروند افغانستان را ذبح مینمایند، به فریاد آمده و از اشرف غنی تروریست میخواهد که چرا طالبان را در افغانستان منجمله در شمال سرکوب نمی کند؟

آخرش صحبت های آتش افروزانه این شاگرد هیتلر را متوجه شدم که اشرف غنی را ملامت نموده و از او می پرسد که شما چرا ذره ای از حقوق صدها ساله گروگان گرفته این مردمان افغانستان را برای شان واگذار کردید؟
او به همین خاطر خلاف تمام عرف انسانی حتی در برابر خانم ها تنبانش را از تنش در آورد تا آتش خشم درونی خود را در برابر اقوام غیر پشتون، به نمایش بگذارد!

بیچاره تا حال نمی داند که همین اشرف غنی، پنج سال معاون خود مارشال دوستم را قلعه بند ساخت، او را تحت برنامه های حذف فیزیکی و ترور سیاسی قرار داد، تبعیدش ساخت و نگذاشت تا حتی یک روز عقب میز معاونیت ریاست جمهوری تکیه نماید. او هنوز نمی داند که جنرال دوستم با زور شمشیرش مارشال شده است!

تأثر جامعه نسبت به این شاگرد تربیت یافته هیتلر که مشاور اشرف غنی احمدزی و پدر مامور احمدزی عضو پارلمان کشور است، نمی باشد، مشکل اصلی جامعه با صاحبان فابریکه های مغز سازی و ذهنیت سازی فاشیستی مثل سلیمان لایق، اشرف غنی احمدزی، هواداران داکتر نجیب مثل جنرال طاقت و اسماعیل یون و صد ها چپ نماهای تاریخ زده است که در تالاب های قبیله، جهالت، تعصب و هژمونیسم هر روز شنا نموده و جامعه افغانستان را در لبه انفجار در آورده اند!
مشکل ما با جمعی کثیری از چک چکی هایی است که بوی گند او را استقبال مینمایند!
این است عالیترین شعار وحدت ملی!

توریالی خاوری


ننگین ترین نمایشنامه جهان (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن