معاون استاندار: تمام معابر کرمانشاه باید نام‌گذاری شوند


معاون استاندار: تمام معابر کرمانشاه باید نام‌گذاری شوند

کرمانشاه- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه گفت: تمام معابر عمومی سطح استان باید توسط شهرداری و دیگر دستگاه‌های عضو کارگروه پایگاه نظام ملی آدرس‌گذاری مکان محور باید نامگذاری شوند.

«افشین کریمی» روز دوشنبه در سومین جلسه کارگروه پایگاه نظام ملی آدرس‌گذاری مکان محور افزود: هفته آینده دفتر امور شهری باید گزارش عملکرد خود را در خصوص نصب تابلو در معابر عمومی سطح استان ارائه دهد.

وی اظهار داشت: متأسفانه برخی از مدیران جلسات را جدی نمی‌گیرند و بدون اطلاعات قبلی وارد جلسه می‌شوند که این نشان از کم کاری این مدیران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: در جلسه آینده، مدیران عضو این کارگره، ضمن ارائه میزان پیشرفت عملی این طرح ملی (GNAF) که از حساسیت ویژه ای برخوردار است، باید تئوری پردازی را به پایان رسانده و اقدامات عملی و کار انجام شده را ارائه دهند.

کریمی عنوان کرد: تمام معابر عمومی سطح استان باید توسط شهرداری و با همکاری دستگاه های عضو این کارگروه، نامگذاری شود و هیچگونه معابری بدون نام در سطح استان وجود نداشته باشد.

وی افزود: در کرمانشاه به دلیل گستردگی و کلان شهر بودن، نیاز به زمانبندی و اجرای پله ای داریم، اما در طول این زمان‌بندی باید تمام معابر حداکثر تا ۲ ماه آینده، نامگذاری شود.

وی تاکید کرد: کم کاری مدیران و خصوصا شهرداری‌های مناطق کم جمعیت در نامگذاری معابر عمومی، به هیچ عنوان پذیرفته نیست و در جلسه آینده کارگروه (GNAF) بدون اغماض نام دستگاه های کم کار را اعلام می‌کنیم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت استان را در خود جای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان این کلانشهر خدمات شهری ارایه می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اختلاف سنی شوکه کننده ژوزه و همسر ایرانی اش