مجریان طرح‌های گردشگری استان اردبیل همه‌جانبه حمایت می‌شوند


مجریان طرح‌های گردشگری استان اردبیل همه‌جانبه حمایت می‌شوند

اردبیل _ ایرنا _ مدیرکل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل گفت: در راستای حل مشکلات سرمایه‌ گذاران و فعالان در حوزه‌های میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی جلسات بررسی مسائل و مشکلات مجریان این طرح‌ها در مناطق مختلف این استان تشکیل و مجریان طرح‌ها بطور همه‌جانبه حمایت می‌شوند.

نادر فلاحی روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه‌های میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر اظهارداشت:‌ حل مشکلات سرمایه‌گذاران و فعالان در این حوزه‌ها جزو اولویت‌هایی است که با جدیت دنبال خواهد شد.

او افزود: در همین راستا با سفر به شهرستان‌ها و برگزاری جلسات بررسی مشکلات و مسائل سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی تلاش می‌کنیم تا با آشنایی نزدیک از موانع سرراه طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی و اشتغال‌زا راهکارهای حل این مشکلات ارائه و پیگیری‌های لازم در این حوزه انجام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به خسارت سنگین کرونا بر بخش گردشگری تلاش می‌کنیم با حمایت از فعالان این حوزه زمینه برای جبران بخشی از این خسارت‌ها را فراهم آوریم.

او افزود: مصوبات حمایتی از فعالان و سرمایه‌گذاران بخش گردشگری در ستاد استانی مدیریت کرونا نیز تصویب شده که اعلام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


2 عکس شیک المیرا شریفی خارج از صدا و سیما ! / خانم مجری هنوز ممنوع التصویر است !