جدال بعثت کرمانشاه برای بقا در لیگ دسته دوم فوتبال


جدال بعثت کرمانشاه برای بقا در لیگ دسته دوم فوتبال

با از سرگیری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال، تیم بعثت کرمانشاه، یکشنبه(29 تیر) به مصاف تیم مس شهر بابک کرمان می‌رود.

کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت در گفت و گو با ایسنا، درخصوص آخرین وضعیت تیمش، اظهار کرد: پس از وقفه ای چندماهه از حدود 20 روز پیش تمرینات را برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ از سر گرفتیم.

وی افزود: طی این مدت چند مرحله از بازیکنان تست کرونا گرفتیم که خوشبختانه موردی نداشتیم و تلاش کردیم تا آنها را به سطح آمادگی مطلوبی برسانیم.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه که تیمش در قعر جدول لیگ دسته دوم قرار دارد، افزود: برای نجات تیم از شرایط فعلی از یکی از مربیان کرمانشاهی توانمند که سابقه مربیگری در تیم‌های لیگ برتری را دارد، کمک خواسته‌ایم و اکنون کار هدایت تیم را برعهده دارد.

وی اضافه کرد: تا پایان رقابت‌های لیگ حدود پنج هفته باقی مانده که در این مدت تلاش می‌کنیم با کسب نتایج خوب تیم را از خطر سقوط نجات دهیم.

لرستانی در ادامه به شرایط تیمش برای مقابله با حریف کرمانی هم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بازیکنانمان به حدود 80 درصد از سطح آمادگی قبلی خود رسیده‌اند و قطعا برای کسب پیروزی به رفسنجان(محل برگزاری دیدار بین بعثت کرمانشاه و مس شهر بابک) خواهیم رفت.

وی یادآورشد: از همه بازیکنان خواسته‌ایم تا در بازی های باقی مانده لیگ تمام توان خود را بکار گیرند و مانع از سقوط تیم به دسته پایین‌تر شوند.

دیدار بین دو تیم بعثت کرمانشاه و مس شهر بابک کرمان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ساعت 20 روز یکشنبه(29 تیر) در ورزشگاه شهر رفسنجان کرمان برگزار خواهد شد.

تیم بعثت کرمانشاه تا پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته دوم با کسب 4 برد، 8 مساوی و 9 باخت و 20 امتیاز در قعر جدول گروه دوم این لیگ قرار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403