رتبه مارشالی دوستم را از منظر دیگری بخوانید


سیاستمداران و چاپلوسان فیسبوکی، چیغ و پیغ را در صفحات اجتماعی براه انداخته اند؛ یکی مینویسند که با خدا دادگان ستیزه مکن-که خدا داده را خدا داده است. دیگری میگوید هر کی آب از دم شمشیر خورد نوشش باد! این گروه به خاطر مارشالی دوستم...

سیاستمداران و چاپلوسان فیسبوکی، چیغ و پیغ را در صفحات اجتماعی براه انداخته اند؛ یکی مینویسند که با خدا دادگان ستیزه مکن-که خدا داده را خدا داده است.
دیگری میگوید هر کی آب از دم شمشیر خورد نوشش باد!
این گروه به خاطر مارشالی دوستم سرچپه اتن انداخته اند.

باید خدمت این عده مردم عرض گردد که دوستم نه سر پیاز است و نه بیخ پیاز؛ نه غیرتی است و نه هوشیار. بلی یگانه صفت دوستم این است که در هر رژیم صرف به خاطر منافع شخصی خود مانند ماش به هر طرف لول میخورد.

دوستم فاقد مورال و حیثیت و عزت است؛ اندیشه سیاسی و خط مشی سالم و سازنده برای جامعه ندارد. دوستم صاحب منصب مکتبی و مسلکی نیست و صرف یک جنگجو است. سواد ندارد و منافع کشور برایش کاملا بی اهمیت است. به خاطر بدست آوردن پول و قدرت به هر گونه رذالت دست میزند. دوستم "گلم جم" به خاطر قدرت نمایی یک چند بیچاره و غریب را دعوت و ساز و رقص را بر پا ساخته بود، تو گویی جنگ سوم جهانی را فتح کرده. این کار دوستم نمایندگی از شخصیت کوچه بازاری و نو کیسه بودن او میکند.

دوستم خود را در آیینه "شیر" می بیند لاف از بین بردن طالبان را میزند. واقعا مضحک و خنده آور است. این... نه می داند که طالب هم مانند او اجیر و نوکر امریکا است. امریکا همانگونه که به وجود تو در این رژیم پوشالی و فاسد نیاز دارد به همان شکل به طالب هم ضرورت دارد.

دوستم لافوک در صد سال این جرأت را نمیتواند که خلاف میل بادار خود حرکت نماید. میخواهم خدمت سیاست مداران فیسبوکی برسانم که رتبه مارشالی را به جلاد قرن، خدا نه، بلکه خدای دوستم (امریکا) داده. امریکا به اشرف غنی نوکرک دستور داد و گفت "او دیوانه زود به این... مارشالی بده زیرا ما به خاطر ادامه حیات خویش در افغانستان به اوباشان؛ دزدان؛ قاتلان؛ بیسوادان؛ نوکران سرخم و چشم دریده های مانند تو و دوستم ضرورت داریم"! دیوانه هم چون صلاحیتی ندارد؛ فوری با سرخم؛ این شرم تاریخ را در پیشانی اش حک نمود.

کسانیکه از خوشی زیاد برای دوستم در فیسبوک اتن میکنند دوستانه توصیه میکنم که لطف نموده بسیار سر چپه اتن نکنید زیرا خوشی بیش از حد میتواند سبب سکته قلبی شود. خیر است اگر سکته کنید اما مردم بالای تان تهمت میکند میگویند که بیچاره از کرونا مرد و از ترس هیچکس سر جنازه تان نمی آید. باز شما را در پلاستیک پیچ میدهند و پلاستیک پیچ پیش خدا جان میروید و خدا هم شما را مستقیم به دوزخ می فرستد به خاطر که سر خدا تهمت کرده بودید که خدا به دوستم مارشالی داده. مقصد من گفتم دگه دل شما مردم حرف نا شنو...

حمیرا عمر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک