همیلتون: W11 بهترین خودروی مرسدس تا امروز


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون اعتقاد دارد W11 بهترین اتومبیلی است که تاکنون توسط تیم فرمول یک مرسدس طراحی و ساخته شده است. وی معتقد است که این اتومبیل نسبت به خودرو های پر زرق و برق نسل های قبل بهینه تر است. قهرمان شش دوره ی فرمول یک توضیح داد که مهندسان مرسدس در برکلی چند ایده ی واضح و مختصر را مطرح کردند تا مشخص شود که چه کارها و تغییراتی باید...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون اعتقاد دارد W11 بهترین اتومبیلی است که تاکنون توسط تیم فرمول یک مرسدس طراحی و ساخته شده است. وی معتقد است که این اتومبیل نسبت به خودرو های پر زرق و برق نسل های قبل بهینه تر است.

قهرمان شش دوره ی فرمول یک توضیح داد که مهندسان مرسدس در برکلی چند ایده ی واضح و مختصر را مطرح کردند تا مشخص شود که چه کارها و تغییراتی باید برای ارتقاء و پیشرفت اتومبیل این تیم برای فصل 2020 انجام شود و نکته ی مهم این است که با موفقیت به اهداف خود دست پیدا کردند.

با این حال، وی هشدار داد که تیم باید کاملا آماده و هوشیار باشد تا بتواند چالش های بالقوه تری که در مجارستان نسبت به اتریش وجود دارد، پشت سر بگذارد.

همیلتون گفت:

اولا، فکر نمی کنم تا به حال با اتومبیلی رانندگی کرده باشم که رانندن آن آسان بوده باشد.

از آنجا که شرایط همیشه متفاوت است، (عملکرد) اتومبیل نیز در پیچ ها متفاوت است. پیچ هایی هستند که اتومبیل در آن خوب عمل می کند، و پیچ هایی نیز وجود دارند که این گونه نیست؛ و این هرگز تغییر نمی کند.

اتومبیل امسال ما از همیشه بهتر است. سال گذشته خیلی سخت کار کردیم و در واقع مصمم بودیم که مشخص کنیم، چه مشکلاتی در اتومبیل های 2019 ما وجود دارد تا آن ها را برطرف کنیم و بفهمیم، چه چیزی نیاز داریم تا بتوانیم همچنان رو به جلو حرکت کنیم.

ادامه ی داشتن این روند حاصل ارتباط خوبی است که ما به عنوان راننده با تیم و با مهندسان داریم. مهندسان (تجربیاتی که ما پس از راندن اتومبیل به دست می آوریم را) به وسیله ی اصطلاحات فنی که به کار می بریم درک می کنند و تیم در به روز رسانی های اتومبیل آن را به کار می گیرد. ما تمام این به روزرسانی ها را به صورت یک جا در اتومبیل امروزمان می بینیم.

اما تا به امروز اتومبیل را فقط در یک پیست تست کرده ایم. هنوز دور زدن با این اتومبیل خیلی راحت نیست؛ فکر می کنم این مسئله در ابتدای فصل نسبتا متداول باشد. اما این بهترین اتومبیلی است که ما تاکنون داشته ایم.

همیلتون: W11 بهترین خودروی مرسدس تا امروزهمیلتون: W11 بهترین خودروی مرسدس تا امروز

لوئیس همیلتون – فرمول یک اتریش 2020

گرندپری مجارستان و چالش مرسدس در مقابل ردبول

همیلتون هشدار داد که داستان ممکن است در مجارستان متفاوت باشد. جایی که سرعت در مسیر مستقیمی از اهمیت کمتری برخوردار است و این می تواند برای ردبول یک عامل مهم پیروزی باشد.

وی گفت:

بدیهی است که گرندپری مجارستان با مسابقات هفته های گذشته متفاوت است. پیروزی در پیست مجارستان خیلی به قدرت موتور بستگی ندارد؛ بلکه بیشتر وابسته به دانفورس اتومبیل است. بنابراین اگر به سال‌های گذشته نگاه کنیم، ردبول به طور کلی در این پیست عملکرد خیلی خوبی داشته است. آنها تمایل دارند در پیست هایی مانند مجارستان و موناکو، که همه چیز وابسته به پکیج دانفورس تیم هاست، بهترین عملکرد را داشته باشند.

بنابراین قطعاً در طول مسابقه بیشترین فشار را خواهد آورد و این یک چالش واقعی خواهد بود. (و) من فکر می کنم یک نبرد عالی در پیش داشته باشیم. ما قبلاً در اتریش شاهد عملکردی عالی از آنها بودیم و آنها هنوز هم بسیار قوی هستند. فکر می کنم ردبول در این مسابقه قوی تر از همیشه خواهد بود. بنابراین ما واقعاً باید در آخر هفته عملکرد خود را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.

عملکرد خوب W11 برای والتری بوتاس

هم تیمی همیلتون، والتری بوتاس نیز با او هم عقیده است و اعتقاد دارد که مرسدس W11 از اولین ورودش به پیست عملکرد خیلی خوبی داشته است مرد فنلاندی گفت:

من فکر می کنم فصل را به شکلی بسیار مناسب و با درک کاملی از عملکرد اتومبیل شروع کردیم. به عنوان مثال، ما چیزهای زیادی را بین دو آخر هفته ی اول و در انتهای هفته دوم یاد گرفتیم. در دو مسابقه ی اول، ما هنوز در حال کشف نکات جدیدی در اتومبیل هایمان بودیم.

مشخصا خیلی زود است که نظر کاملی در خصوص اتومبیل هایمان بدهیم؛ تاکنون تنها یک پیست مناسب برای تست پکیج (به روزرسانی های اتومبیل) داشته ایم. بنابراین به زودی (تمام نکات در خصوص اتومبیل را) متوجه خواهیم شد. اما من احساس می کنم همه چیز به روشی صحیح شروع شده است ممممو فعلاً، هیچ درام بزرگی وجود ندارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...