واژگونی مینی بوس در اصفهان یازده مصدوم برجا گذاشت


واژگونی مینی بوس در اصفهان یازده مصدوم برجا گذاشت

اصفهان- ایرنا - واژگونی یک دستگاه مینی بوس در اتوبان صفه به سمت سپاهان‌شهر اصفهان در روز پنجشنبه یازده نفر مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این مینی بوس صبح امروز در بزرگراه شهید دستجردی به سمت سپاهان‌شهر واژگون شد که بیشتر سرنشینان آن سطحی مصدوم شدند و نیروهای اورژانس و آتش نشانی نیز با حضور به موقع در محل برخی از مصدومان را مداوا و تعدادی را به مرکز درمانی انتقال دادند.

وی افزود: یک دستگاه سواری سمند عامل واژگونی این مینی بوس از صحنه متواری شد که دقایق بعد با اطلاع مردم و هوشیاری پلیس در محدوده سپاهان‌شهر متوقف و به توفقگاه منتقل شد.

وی اضافه کرد: وضعیت راننده سمند و شرایط روحی و روانی وی در حال بررسی است و دلیل سانحه پس از بررسی‌های لازم اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به وجود ترافیک در محدوده اتوبان صفه به سمت سپاهان‌شهر گفت: از رانندگان تقاضا داریم دقت لازم را داشته باشند و با احتیاط بیشتری در این محدوده رانندگی کنند و سرعت خودرو خود را متناسب با جریان ترافیک کنند.

وی خاطرنشان کرد: صحنه تصادف در حال پاک سازی است اما نیاز است که رانندگان با صبر و حوصله بیشتری از این محدوده عبور کنند.

صفه یکی از پرتردد ترین پایانه های مسافربری اصفهان در جنوب این کلانشهر است که به طور متوسط روزانه حدود یکصد هزار مسافر از آن جا به جا می شوند.
کلانشهر اصفهان ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها