پنج دانش آموز نظرآبادی منتخب جشنواره کشوری شدند


پنج  دانش آموز نظرآبادی منتخب جشنواره کشوری شدند

کرج – ایرنا- مدیرآموزش و پرورش شهرستان نظرآباد گفت: پنج دانش آموز این شهرستان منتخب جشنواره مجازی کشوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی شدند.

مسعود مهران نیا روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: محمدسپهر شکوری از مدرسه نمونه دولتی شهدای فرهنگی، محمد حسام کرمی از دبیرستان شهید کارگر برزی، مهنا محمدیان، محدثه نوروزی از دبیرستان الزهرا (س) و کیمیا زارع دار از مدرسه آیت الله خامنه به عنوان نفرات منتخب انتخاب شدند.
وی خاطرنشان کرد: سومین وبینار کشوری پیش رویداد جشنواره سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور اساتید برجسته در این حوزه و به میزبانی پژوهش سرای ملاصدرا آموزش و پرورش ناحیه۴ کرج و با شرکت دانش آموزان علاقه مند از ۲۲ استان کشور به مدت یک هفته به صورت مجازی برگزار شد.
این جشنواره با اهدافی چون آموزش، ترویج و بومی سازی علوم و فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در بین دانش آموزان، تقویت مهارت های کار گروهی و فراهم سازی محتوای علمی مناسب برای استفاده بهینه از ظرفیت های فضای مجازی برنامه ریزی و اجرا شد.
مهران نیا درادامه به بهره برداری مدرسه شهید رضاخانی به عنوان یک مرکز بی نظیر آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و ورزشی تا پایان سال ۹۹ دراین شهرستان اشاره کرد و افزود: پروژه عمرانی مدرسه شهید رضاخانی در یک ساختمان آموزشی به مساحت ۲۱۳۸‌ متر مربع و با اعتبارات دولتی درحال ساخت است.
این مدرسه دارای ۱۶ کلاس، سالن اجتماعات، آزمایشگاه، کتابخانه ونمازخانه است.
دراین فضای آموزشی یک سالن ورزشی به مساحت ۷۲۰ متر مربع نیز درحال ساخت است .
مدیرآموزش و پرورش البرزتاکید کرد: عزم جدی اداره آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد برتکمیل فضاها و پروژه های عمرانی مربوطه و پیگیری مسائل و مشکلات تا حصول نتیجه تاکید کرد.

آموزش و پرورش نظرآباد حدود ۳۷ هزاردانش اموزدارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!