تکریم خانواده شهدا از اهداف اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» است


تکریم خانواده شهدا از اهداف اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: طرح سه‌شنبه‌های تکریم با هدف شناسایی خانواده معظم شهدا اجرا می‌شود.

تکریم خانواده شهدا از اهداف اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» است

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اهداف اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم»، اظهار کرد: این طرح در راستای تکریم و زنده نگاه داشتن یاد و راه شهدا و تجلیل از خانواده شهدا برگزار می‌شود. امروز اقتدار نظام و انقلاب اسلامی مدیون خون‌های پاک شهدا و کسانی است که برای دفاع از این آب و خاک از جان خود گذشتند.

وی افزود: ترسیم و تبیین سیره و روش زندگی شهدا از نیاز‌های جامعه امروز است و در طرح سه‌شنبه‌های تکریم یکی از اهدافی که دنبال می‌شود الگو قرار دادن شهدا برای هویت‌بخشی و هدایت جوانان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه با اشاره به اهمیت و ضرورت تکریم از مقام والای شهیدان، گفت: امروز همه مدیون شهدا هستیم.

حجت‌الاسلام کلات‌پور بیان کرد: طرح ملی سه‎‌شنبه‌های تکریم در مسیر بزرگداشت نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و دیدار با خانواده معظم شهدا به ابتکار ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در سراسر کشور برگزار می‌شود و در این راستا هر سه‌شنبه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: خانواده شهدا برای آحاد مردم الگو و صبر آنان درس بزرگی است. ارزشمند است که به دیدار خانواده شهید بیاییم و با فضائل شهدا از زبان خانواده آنان بیشتر آشنا شویم؛ چرا که معتقدم الگویی بالاتر از شهدا نیست و نیاز است جامعه با این الگو‌ها بیشتر آشنا شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه با اشاره به اینکه شهدا راه سعادت، خوشبختی و عاقبت‌بخیری را در پیش گرفتند، گفت: شهدا را باید شفیع قرار دهیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک