6 مسابقه مهارت در کردستان برگزار می‌شود


6 مسابقه مهارت در کردستان برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - مدیرکل اموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: این اداره کل به مناسبت هفته ملی مهارت 6 مسابقه در این زمینه برگزار می‌کند.

سید جمیل احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات شامل مسابقه مهارت آنلاین (طراحی گرافیکی پوستر) پیام مهارت، نقاشی و ایده پردازی خلاقانه مهارتی و مسابقات آزاد مهارت برق ساختمان و کاربر ICDL است.

وی اضافه کرد: مسابقه مهارت آنلاین در حوزه گرافیک و با موضوع طراحی پوستر در موضوعات مهارت، جهش تولید، گفتمان ملی است که علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قطع A۳، با مد رنگی RGB و رزولوشن ۱۵۰ PPi تا تاریخ چهارم مرداد ماه به آدرس onlineskill@kurdtvto.ir ارسال کنند.

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای کردستان افزود: مسابقه پیام مهارت نیز ویژه ساخت جمله ای معنار دار در خصوص مهارت در دنیا بوده که علاقه مندان می‌توانند این پیام‌های چند کلمه‌ای خود را در درگاه مسابقه واقع در تارنمای این اداره به آدرس https://kurdtvto.ir ارسال کنند.

وی یادآور شد: مسابقه ایده پردازی و خلاقیت هم پذیرای ایده‌هایی است که می‌توان با استفاده از یک مهارت فنی حرفه‌ای زمینه اشتغال‌زایی مناسبی را برای یک تا چند نفر را ایجاد کند.

احمدی با اشاره به اینکه ۲ مورد از این مسابقات دارای مخاطب خاص است، گفت: مسابقه نقاشی هم با موضوع شغل من، مهارت من ویژه کودکان کارکنان اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای استان و مسابقات آزاد مهارت برق ساختمان و کاربر ICDL ویژه کارکنان وظیفه نیروهای مسلح مستقر در کردستان است.

وی تاکید کرد: پنج مسابقه شرط سنی در مسابقه ندارد اما مسابقه نقاشی ویژه کودکان زیر ۱۵ سال است و علاقه‌مندان برای شرکت در تمامی مسابقات می توانند به آدرس الکترونیکی https://kurdtvto.ir مراجعه کنند.

احمدی بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی سازمانی و برون سازمانی را راهکاری مناسب در راستای اجرای ویژه برنامه های هفته ملی مهارت در این استان اعلام کرد.

هفته ملی مهارت همه ساله از ۳۱ تیر تا ۶ مرداد برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه