کسب 55 رتبه کشوری دانش‌آموزان خوزستانی در جشنواره هر خانواده یک کانون یاری‌گران زندگی


کسب 55 رتبه کشوری دانش‌آموزان خوزستانی در جشنواره هر  خانواده یک کانون یاری‌گران زندگی

اهواز-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: 55 رتبه برتر کشوری در جشنواره مجازی هر خانواده یک کانون یاری‌گران زندگی توسط دانش‌آموزان خوزستانی کسب شد.

کوروش مودت سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دانش‌آموزان خوزستانی در این جشنواره ۱۳ رتبه اول، ۲۱ رتبه دوم و ۲۱ رتبه سوم کشوری کسب کردند.

وی گفت: این جشنواره در فضای مجازی با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مودت در ادامه با اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره افزود: خلاقیت و ابتکارات پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانه، عشق ورزی در خانواده، ایجاد نشاط در خانواده، برنامه ریزی درسی، بازی‌های خانگی و توجه به معنویت در خانه مهمترین محورهای برگزاری این جشنواره مجازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره در قالب آثاری مثل عکس، فیلم کوتاه و کلیپ، پویانمایی، دل نوشته و دکلمه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مودت مهمترین هدف برگزاری این جشنواره را کمک به نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست وگفت: مدیریت زمان در دوران قرنطینه، ارائه آموزش‌های غیرمستقیم و ایجاد روابط مطلوب تر و همچنین کمک به والدین در اجرای روش‌های صحیح فرزند پروری از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی گفت: تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از برنامه‌های اولویت دار مجموعه تعلیم و تربیت استان است و در این راه اجرای اینگونه جشنواره ها می تواند نقش مهمی ایفا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه