کشف مواد مخدر در شهربابک 53درصد افزایش یافت


کشف مواد مخدر در شهربابک 53درصد افزایش یافت

کرمان - ایرنا - به گفته فرمانده انتظامی شهر بابک از ابتدای فروردین ماه امسال تاکنون 667کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 53درصد رشد نشان می دهد.

سرهنگ محسن صیفوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به دستگیری ۶۰ نفر قاچاقچی و خرده فروش، تاکید کرد: مبارزه با عناصر توزیع مواد مخدر یکی از از مهمترین اولویت های پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک یکی از نمونه‌های بارز مشارکت مردم با پلیس را حذف فرصت‌های وقوع جرم دانست و توصیه کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

مصرف مواد مخدر زمینه‌ای برای بروز سایر آسیب‌های اجتماعی است و آگاهی، پیشگیری و اجتماعی کردن اصلی ترین راهبرد در حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد محسوب می‌شود.

مبارزه با پدیده مصرف و قاچاق مواد مخدر و نجات جوانان و خانواده‌ها از این معضل خانمان سوز در شهرستان شهربابک بسیار جدی است.توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در مقابله و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر از ضرورت هاست.

اعتیاد و قاچاق مواد مخدر به معضلی تبدیل شده است که می طلبد همه اقشار و دستگاه های متولی با عزمی راسخ تر برای مقابله با این بلای خانمان سوز دست به کار شوند.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری کرمان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز