سعادتمند به سیم آخر زد : بگذارید کارم را بکنم !


سعادتمند به سیم آخر زد : بگذارید کارم را بکنم !

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از افرادی که به زعم او بیرون گود نشسته‌اند، گفت: آیا دلسوزان مدعی انتظار دارند ظرف مدت سه ماه تمامی مشکلات باشگاه استقلال برطرف شود ؟ نوشته سعادتمند به سیم آخر زد : بگذارید کارم را بکنم ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سعادتمند به سیم آخر زد : بگذارید کارم را بکنم !

سعادتمند : دوستان اجازه دهند برنامه هایمان را اجرا کنیم
نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۰
سعادتمند به سیم آخر زد : بگذارید کارم را بکنم !

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از افرادی که به زعم او بیرون گود نشسته‌اند، گفت: آیا دلسوزان مدعی انتظار دارند ظرف مدت سه ماه تمامی مشکلات باشگاه استقلال برطرف شود ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اظهارات برخی افراد و طرح موضوع عدم اختیار او در برخی مسائل این باشگاه اظهار داشت:

نمی‌دانم مبنای این ادعاها چیست، اما ما در انتخاب، مذاکره و عقد قرارداد با اسپانسرها و کلیه موارد با هماهنگی هیئت مدیره اختیار تام داریم و تا امروز هم هیچ موردی وجود نداشته است که بخواهیم قرارداد ببندیم و اقداماتی مثبت برای باشگاه انجام دهیم و کسی مانع شود.

وی افزود:

همه می‌دانند در چه زمان و موقعیتی به استقلال آمده‌ام. شاید کمتر کسی می‌توانست در این برهه مدیریت باشگاه استقلال با دنیایی از بدهی‌های ارزی، ریالی و مشکلات حقوقی و فنی را بپذیرد. اینکه بیرون گود باشیم و ادعایی کنیم کار سختی نیست. با آگاهی کامل آمده‌ام و به تمامی مشکلات واقفم. چندین بحران بزرگ را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در بدترین شرایط اقتصادی و بروز ویروس کرونا برطرف و حل و فصل کردیم. اقدامات بسیار خوبی را انجام دادیم و اقدامات بی‌سابقه‌ای در دست اجرا و برنامه جامع و کامل سه ساله‌ا‌ی داریم و اگر دلسوزان مدعی اجازه دهند مورد به مورد در زمان خودش عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد:

آیا این دلسوزان انتظار دارند ظرف مدت سه ماه تمامی مشکلات آن هم مشکلاتی چون قراردادهای نجومی بی‌فایده کارشناسی نشده که متأسفانه دست نامحرمان هم در آنها دیده می‌شود و میلیاردها تومان پول بیت‌المال این مملکت را هدف قرار داده است، برطرف کنیم؟ چرا طی سالیان متمادی این اتفاق رخ نداده است؟ حال که تیم و بچه‌های باغیرت آن در شرایط کرونا با همه وجود تلاش می‌کنند و یکی دو عزل و نصب بهانه‌ای شده برای سرکوب باشگاه بزرگ و اعلام و اظهارنظر عزیزان، باید اعلام کنم هدفمندتر از گذشته با عزمی جزم و اراده‌ای مصمم با کمک هواداران باشگاهی رؤیایی خواهیم ساخت. هواداران برای فصل بعد خواهند دید شادی را به این صاحبان اصلی بر می‌گردانیم و افتخاراتی دیگر را به تالار بی‌شمار افتخارات پرطرفدارترین تیم در آسیا و پرآوازه‌ترین باشگاه ایرانی قاره کهن اضافه خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه