پرسپولیس نیوز 14 ساله شد


پرسپولیس نیوز 14 ساله شد

یک سال دیگر از 23 تیر 1385 گذشت و قدیمی‌ترین پایگاه اینترنتی هواداران پرسپولیس 14 ساله شد. 14 سال پیش خیلی چیزها فرق می‌کرد. دلار 900 تومان بود، برنامه نود تازه 7 ساله شده بود، چهار سال مانده بود تا سایت ورزش‌سه تاسیس شود، سه سال بعد سایت رسمی باشگاه ایجاد شد، توییتر فقط چهار ماه پیش تاسیس شده بود و تا چند سال بعد خبری از تلگرام و واتساپ و...

پرسپولیس نیوز 14 ساله شد
پرسپولیس نیوز ۱۴ ساله شد

یک سال دیگر از ۲۳ تیر ۱۳۸۵ گذشت و قدیمی‌ترین پایگاه اینترنتی هواداران پرسپولیس ۱۴ ساله شد.

۱۴ سال پیش خیلی چیزها فرق می‌کرد. دلار ۹۰۰ تومان بود، برنامه نود تازه ۷ ساله شده بود، چهار سال مانده بود تا سایت ورزش‌سه تاسیس شود، سه سال بعد سایت رسمی باشگاه ایجاد شد، توییتر فقط چهار ماه پیش تاسیس شده بود و تا چند سال بعد خبری از تلگرام و واتساپ و اینستاگرام هم نبود. در آن زمان جوانان امروز پرسپولیس، مهدی عبدی و سعید حسین پور ۸ ساله و آریا برزگر ۳ ساله بودند و بعدها که بزرگ شدند احتمالا با دنبال کردن فیلم بازیهای پرسپولیس و خبرهای آن از همان سال‌ها به این تاریخ باعظمت علاقه‌مند و طرفدارش شدند.

در این مدت خیلی‌ها به جمع ما اضافه شده و خیلی‌ها جدا شدند و مسیر متفاوتی در زندگی پیش گرفتند، جوانان و نوجوانان ۱۴ سال پیش هرکدام سرنوشت متفاوتی پیدا کردند اما سرگرم شدن به مسائل مهمتر هم باعث نشد گاهی به عنوان دغدغه اول و حتی گاهی دغدغه دوم و سوم زنده نگه داشتن پرسپولیس نیوز را فراموش کنیم.

چرا در این سالها خسته نشدیم و چرا از ادامه دادن پشیمان نشدیم؟ بسیار کسب و کارها و نامهای بزرگ آمدند و رفتند و ماندنی نشدند. ۹ سال از این سالها قهرمان نشدیم(نمی‌خواستند قهرمان شویم) و مبارزه می‌کردیم تا به حقمان برسیم، بعد به اوج برگشتیم و همه بسیج شدند تا دوباره تیم را به زیر بکشند. در همه سالها صدای حقی را نشنیدیم که از پرسپولیس و پرسپولیسی دفاع کند و رسانه آزاده‌ای نبود تا منصفانه با این تیم و هوادارانش برخورد کند. هرکس به نوعی منافع و علایق خودش را به انصاف و عدالت ترجیح داد تا حمله ها و ضربات به این تیم همیشه ادامه داشته باشد.

کم و کاست زیاد داشته و داریم و قدرت ماورایی نداشتیم اما با همه این ضعف‌ها هرچه از دستمان برآمد در این سایت و صفحات اجتماعی‌اش در فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و… حرف پرسپولیسی‌ها را زدیم و با کمپین‌ها و اعتراضات و انتقادات و حمایت‌ها تلاش کردیم صدای هوادارانش شنیده شده و به گوش مخالفانش برسد و صدها هزار کاربر و میلیون‌ها و چه بسا میلیاردها بازدید از این دوران به جا مانده است.

چهار، پنج سال است عظمت قبلی به این عمارت باشکوه، پرسپولیس، برگشته و با خیال راحت‌تر به فعالیت ادامه می‌دهیم با این امیدواری که زمانه سرنوشت خداحافظی را فعلا به این زودی‌ها سر راهمان قرار ندهد.

خادمان و نماینده شما هواداران پرسپولیس در پرسپولیس‌نیوز، که اگر نباشید وجودش هیچ معنا و مفهومی ندارد، ۲۳ تیر ۱۳۹۹٫

*تصویری از اولین ورژن پرسپولیس‌نیوز در سال ۸۶(لینک)

تبلیغات زیر خبر پاپ کل اخبار
این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟