نخستین سایت فاز هشت توسعه شبکه ارتباطات سیار در استان یزد راه اندازی شد


نخستین سایت فاز هشت توسعه شبکه ارتباطات سیار در استان یزد راه اندازی شد

عملیات توسعه پوشش شبکه همراه اول با اجرای فاز هشت در استان یزد آغاز و اولین سایت آن راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ علی مسعودی مقدم اعلام کرد: طرح فاز هشت توسعه شبکه ارتباطات سیار استان در دو بخش احداث سایت های جدید و ارتقای تکنولوژی ۴G/۳G سایت های موجود استان که به منظور تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه در سطح شهر یزد و سایر شهرهای استان اجرا می شود.
وی افزود: احداث ۵۳ سایت جدید در برنامه قرار دارد که نخستین سایت آن در خیابان بهار (جاده فرودگاه) راه اندازی شد و با افزایش کیفیت مکالمات و افزایش قابل توجه سرعت دیتای همراه اول در آن منطقه به مشکلات موجود درآن منطقه پایان داد.
مسعودی مقدم اظهار داشت : در بخش دوم فاز هشت توسعه ۱۴۱ مورد ارتقای تکنولوژی ۴G/۳G سایت های موجود در دستور کار است که با تلاش متخصصان مخابرات یزد تاکنون ۴۷ مورد که تجهیزات آن تحویل استان شده،نصب و راه اندازی گردیده است.
مدیر ارتباطات سیار مخابرات یزد یکی از ویژگی های اصلی فاز هشت را تعداد زیاد سایتهای جدید در سطح شهر یزد عنوان کرد و گفت: تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه ارتباطات در استان مستلزم همکاری سازمانهای اجرایی استان و همیاری و مساعدت همشهریان در نصب این سایت ها در مکان های تعیین شده می باشد.
گفتنی است در حال حاضر حدود یک میلیون و ۶۳۹هزار خط تلفن همراه اول در استان فعال است که بالغ بر ۳۵۶ هزار، دائمی و حدود یک میلیون و ۲۸۳ هزار نیز خط اعتباری است و ضریب نفوذ تلفن همراه دریزد ۶/۱۳۲ درصد است.

48

کد خبر 1409753

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا