آتش 10 تُن نخود را در بوکان خاکستر کرد


آتش 10 تُن نخود را در بوکان خاکستر کرد

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: براثر وقوع آتش سوزی در یک انبار غله در روستای ینگیجه از توابع بخش مرکزی این شهرستان، 10 تن نخود طعمه حریق شده و تبدیل به خاکستر شد.

سیدفواد هاشمی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ساعات اولیه بامداد امروز پس از اعلام آتش سوزی در این روستا، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۳ این سازمان به محل اعزام شده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

وی ادامه داد: به‌دلیل شدت آتش‌سوزی ایستگاه شماره یک این شهرستان نیز برای کمک فراخوانده شد و عملیات اطفای حریق با حضور ۲ تیم متشکل از هفت نفر آتش‌نشان ایستگاه های یک و ۳ و با حمل چهار سرویس و مصرف ۱۵ هزار لیتر آب در مدت بیش از ۲ ساعت خاموش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان با بیان اینکه آتش‌نشانان تمامی تلاش خود را برای مهار آتش به کار بردند تا از سرایت آتش به منازل و انبارهای دیگر این روستا جلوگیری شود، افزود: این حادثه تلفات جانی نداشت ولی تمامی محصول انباشت‌شده در این انبار به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیون ریال در آتش سوخت.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون این چهارمین مورد آتش سوزی در مزارع و عرصه‌های مرتبط با بخش کشاورزی است که در این شهرستان روی داده و توسط ماموران آتش‌نشانی مهار می شود.

در بوکان چهار ایستگاه آتش‌نشانی با ۴۰ نفر نیرو در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویر روز ناسا: شبیه‌سازی تصادف دو سیاهچاله / فیلم