آتش 10 تُن نخود را در بوکان خاکستر کرد


آتش 10 تُن نخود را در بوکان خاکستر کرد

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: براثر وقوع آتش سوزی در یک انبار غله در روستای ینگیجه از توابع بخش مرکزی این شهرستان، 10 تن نخود طعمه حریق شده و تبدیل به خاکستر شد.

سیدفواد هاشمی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ساعات اولیه بامداد امروز پس از اعلام آتش سوزی در این روستا، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۳ این سازمان به محل اعزام شده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

وی ادامه داد: به‌دلیل شدت آتش‌سوزی ایستگاه شماره یک این شهرستان نیز برای کمک فراخوانده شد و عملیات اطفای حریق با حضور ۲ تیم متشکل از هفت نفر آتش‌نشان ایستگاه های یک و ۳ و با حمل چهار سرویس و مصرف ۱۵ هزار لیتر آب در مدت بیش از ۲ ساعت خاموش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان با بیان اینکه آتش‌نشانان تمامی تلاش خود را برای مهار آتش به کار بردند تا از سرایت آتش به منازل و انبارهای دیگر این روستا جلوگیری شود، افزود: این حادثه تلفات جانی نداشت ولی تمامی محصول انباشت‌شده در این انبار به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیون ریال در آتش سوخت.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون این چهارمین مورد آتش سوزی در مزارع و عرصه‌های مرتبط با بخش کشاورزی است که در این شهرستان روی داده و توسط ماموران آتش‌نشانی مهار می شود.

در بوکان چهار ایستگاه آتش‌نشانی با ۴۰ نفر نیرو در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی