آمار ابتلا به کرونا در عربستان بیش از 232 هزار نفر


آمار ابتلا به کرونا در عربستان بیش از 232 هزار نفر

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در عربستان، به 232 هزار و 259 نفر افزایش یافت. عربستان از نظر شمار مبتلایان به کرونا در رده چهاردهم جهان قرار دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی های کرونا در کشورهای جهان به شرح زیر است:
اعلام وضع فوق العاده بهداشتی در گویان
شبکه رادیویی ار. ام. ث (RMC) فرانسه با انتشار ویدئویی در صفحه رسمی خود در توئیتر گزارش داد در پی گسترش شیوع ویروس کرونا در گویان، در این منطقه وضع فوق العاده بهداشتی اعلام شد.
تا کنون بیش از ۶۰۰۰ نفر در این منطقه به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده اند و دست کم ۲۶ نفر نیز جان باخته اند.
ژان کَستِکس (Jean Castex) نخست وزیر جدید فرانسه نیز روز یکشنبه از بیمارستان‌های گویان بازدید کرد.
ایوان گوآ از مسئولان منطقه گویان گفت: "باید برای زنده ماندن، مبارزه کنیم".
شمار جان باختگان کرونا در عربستان به ۲ هزار و ۲۲۳ نفر رسید
به گزارش پایگاه اینترنتی ورلد میترز اینفو، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در عربستان، به ۲۳۲ هزار و ۲۵۹ نفر افزایش یافت. عربستان از نظر شمار مبتلایان به کرونا در رده چهاردهم جهان قرار دارد.
شمار جان باختگان کرونا در این کشور نیز ۲ هزار و ۲۲۳ نفر اعلام شد. تاکنون ۱۶۷ هزار و ۱۳۸ نفر از مبتلایان به کرونا در عربستان بهبود یافته اند.
افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کره جنوبی به ۱۳ هزار و ۴۷۹ نفر
مقامات بهداشتی کره جنوبی روز دوشنبه اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ مورد جدید ابتلا به کووید - ۱۹ در کشور گزارش شده و شمار مبتلایان به ۱۳ هزار و ۴۷۹ نفر رسیده است.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از سئول، مقامات بهداشتی کره جنوبی همچنین اعلام کردند از این موارد جدید ابتلا به کرونا ۴۳ مورد وارداتی هستند و در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد تلفاتی گزارش نشده و شمار قربانیان کرونا همان ۲۸۹ نفر است.
افزایش شمار مبتلایان به کرونا در آلمان به ۱۹۸ هزار و ۹۶۳ نفر
موسسه رابرت کخ آلمان روز دوشنبه اعلام کرد شمار موارد تایید شده ابتلا به کووید - ۱۹ در این کشور ۱۵۹ نفر افزایش یافته و به ۱۹۸ هزار و ۹۶۳ نفر رسیده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، موسسه رابرت کخ آلمان همچنین اعلام کرد یک نفر دیگر از مبتلایان به کووید - ۱۹ نیز جان خود را از دست داد و به این ترتیب شمار قربانیان به ۹ هزار و ۶۴ نفر رسید.
افزایش شمار مبتلایان به کرونا در فیلیپین به ۵۶ هزار و ۲۵۹ نفر
وزارت بهداشت فیلیپین روز دوشنبه اعلام کرد دو هزار و ۱۲۴ مورد جدید ابتلا به کووید - ۱۹ در این کشور گزارش شده است که به این ترتیب شمار کلی مبتلایان به ۵۶ هزار و ۲۵۹ نفر افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از مانیل، مقامات وزارت بهداشت فیلیپین همچنین اعلام کردند شمار تلفات ِ مبتلایان به کووید - ۱۹ نیز با جان سپردن ۱۶۲ نفر دیگر از مبتلایان اکنون به یک هزار و ۵۳۴ نفر رسیده است.
تل آویو برای مهار کرونا به شین بت متوسل شد
رژیم صهیونیستی به دنبال افزایش آمار مبتلایان به کرونا برای مهار این بحران به دستگاه اطلاعات خود متوسل شد.
به گزارش جروزالم پست، الی کوهن وزیر اطلاعات اسرائیل روز دوشنبه بر لزوم اقدامات نظارتی شین بت [سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل]برای مهار شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و گفت کسانی که مخالفند باید مسئولیت مرگ شهروندان و وخیم‌تر شدن اوضاع اقتصادی را بپذیرند؛ اوضاعی که هم اکنون بد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز