لغو قرارداد با سرمایه‌گذار سقزچی


لغو قرارداد با سرمایه‌گذار سقزچی

عضو هیئت مدیره و مدیر آب‌های معدنی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: با لغو قرارداد سرمایه‌گذار سقزچی به معطلی 12 ساله این پروژه پایان دادیم.

غفاری 23 تیرماه در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اردبیل، اظهار کرد: با پایان دادن به این قرارداد و تحویل زمین به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم تا پروژه سقزچی را با قوت و قدرت به پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر صاحب زمین شرکت آب منطقه‌ای است و ما از فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر نیر انتظار داریم تا برای مجموعه سقزچی سرمایه‌گذار توانمند جذب شده تا با مشارکت آنها این پروژه به انجام برسد.

عضو هیئت مدیره و مدیر آب‌های معدنی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: خروجی اداره کل میراث فرهنگی ورودی آب منطقه‌ای در بخش سرمایه‌گذار محسوب می‌شود و امیدواریم با تعاملی که با مسئولان میراث فرهنگی استان داریم بتوانیم در منطقه سقزچی نیز به نفع توسعه منطقه سرمایه‌گذاری شایسته پیدا کنیم.

غفاری بیان کرد: این سرمایه‌گذار باید وجاهت حقیقی و یا حقوقی واقعی را داشته باشد تا به نفع توسعه منطقه فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها رقم بخورد.

وی گفت: در قینرجه نیز تلاش بر اجرای طرح‌های توسعه‌ای است تا این منطقه نمونه گردشگری نیز بتواند با فعالیت سرمایه‌گذاران به یک شرایط مناسب و مطلوب برسد.

عضو هیئت مدیره و مدیر آب‌های معدنی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به وجود مجموعه چهار مجموعه آبگرم در نیر و ضرورت توسعه این مجموعه‌ها اشاره و بیان کرد: در سرعین نیز فعالیت‌های خوبی در حمایت از سرمایه‌گذاران در مسیر احداث مجتمع‌های آبدرمانی مدرن آغاز شده که به یقین از این فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها حمایت می‌کنیم.

غفاری ادامه داد: برای بهره‌مندی شورا و شهرداری سرعین از درآمد آب‌های گرم سهم 5 درصدی به شورای برنامه‌ریزی استان پیشنهاد شده که امیدواریم برهمین اساس عوارض محلی از این محل به حساب شهرداری پرداخت شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه