کاپیتان تراکتور سکوت خود را شکست ؛ انتقاد تند شجاعی از مسئولان سازمان لیگ + سند


مسعود شجاعی، کاپیتان تیم تراکتور گفت: فوتبال ایران تقویم سختی دارد. هم لیگ هست، هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان و هم بازیهای تیم ملی. سوال من این است که برای فصل بعد تیم ها کی فرصت دارند بدنسازی کنند؟ نوشته کاپیتان تراکتور سکوت خود را شکست ؛ انتقاد تند شجاعی از مسئولان سازمان لیگ + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball...

کاپیتان تراکتور سکوت خود را شکست ؛ انتقاد تند شجاعی از مسئولان سازمان لیگ + سند

مسعود شجاعی: سوال من این است که برای فصل بعد تیم ها کی فرصت دارند بدنسازی کنند؟
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۰

کاپیتان تراکتور سکوت خود را شکست ؛ انتقاد تند شجاعی از مسئولان سازمان لیگ + سند

مسعود شجاعی، کاپیتان تیم تراکتور گفت: فوتبال ایران تقویم سختی دارد. هم لیگ هست، هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان و هم بازیهای تیم ملی. سوال من این است که برای فصل بعد تیم ها کی فرصت دارند بدنسازی کنند؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود شجاعی ، بازیکن تیم تراکتور و کاپیتان تیم ملی درباره دیدار با استقلال گفت:

درباره شرایط فنی بازی چیزی نمی شود گفت. استقلال چند روز بود که تمرین نمی کرد. هوای تهران هم سنگین بود و چمن ورزشگاه آزادی هم بلند بود و به همین دلیل بازی کیفیت بالایی نداشت. استقلال به خاطر اینکه چند بازیکن کرونا داشتند و تمرین نکرده بود استقلال همیشگی نبود. دو تیم سعی در کنترل بازی داشتند. در ۲۰ سالی که بازی می کنم اینطور اول حضورم در زمین مچ پایم قفل نشده بود. نمی دانم چه اتفاقی برای مچ پایم افتاد.

وی افزود:

مطمئنا کسانی که تصمیم گرفته اند بازیها انجام شود، بررسی هایشان را کرده اند. خیلی سخت است همه چیز به حالت عادی برگردد. فوتبال ایران تقویم سختی دارد. هم لیگ هست، هم جام حذفی و هم لیگ قهرمانان و هم بازیهای تیم ملی. سوال من این است که برای فصل بعد تیم ها کی فرصت دارند بدنسازی کنند؟

شجاعی گفت:

عکس وریا غفوری و دخترش من را ناراحت کرد. ما بازیکنان مقاومت بدنمان بالاست اما ممکن است ناقل باشیم و به خانواده هایمان کرونا بدهیم. ۵ بازی داریم که برایمان ۵ فینال است و کار ساده ای نداریم و در جام حذفی هم بازی داریم.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان