توجیه عجیب ستاره استقلالی درباره ترس از کرونا + سند


میثم تیموری ، بازیکن سابق استقلال و این فصل تراکتور گفت: امکانات ایران شبیه به اروپا نیست که اگر یک بازیکن مثل دیبالا کرونا بگیرد شرایطی برایش فراهم شود که زودتر خوب شود. همه بازیکنان فوتبال ایران از گرفتن کرونا می ترسند. نوشته توجیه عجیب ستاره استقلالی درباره ترس از کرونا + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball...

توجیه عجیب ستاره استقلالی درباره ترس از کرونا + سند

میثم تیموری: امکانات ایران مثل اروپا نیست که اگر بازیکنی مثل دیبالا کرونا بگیرد زودتر خوب شود
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۲

توجیه عجیب ستاره استقلالی درباره ترس از کرونا + سند

میثم تیموری ، بازیکن سابق استقلال و این فصل تراکتور گفت: امکانات ایران شبیه به اروپا نیست که اگر یک بازیکن مثل دیبالا کرونا بگیرد شرایطی برایش فراهم شود که زودتر خوب شود. همه بازیکنان فوتبال ایران از گرفتن کرونا می ترسند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میثم تیموری بازیکن فصل گذشته استقلال و این فصل تراکتور درباره دیدار روز گذشته گفت:

بازی کیفیت بالایی داشت و هر دو تیم دنبال پیروزی بودند. ما هم دنبال سه امتیاز بودیم اما خب بازی مساوی شد. آقای شجاعی و آقای دژاگه تازه به تیم ما اضافه شدند و به همین دلیل از اول در ترکیب نبودند. فصل گذشته در استقلال بازی کردم و هواداران این تیم به من لطف دارند همیشه و پیغام می دهند.

وی افزود:

تراکتور برای گرفتن سهمیه و قهرمانی جام حذفی تلاش می کند. شرایط کشور از نظر کرونا بد است و تبریز هم وضعیت خوبی ندارد. برای یک فوتبالیست خیلی بد است که کرونا بگیرد.

تیموری گفت:

من میثم بائو را از نزدیک دیده ام و واقعا وضعیت سختی است. امکانات ایران شبیه به اروپا نیست که اگر یک بازیکن مثل دیبالا کرونا بگیرد شرایطی برایش فراهم شود که زودتر خوب شود. همه بازیکنان فوتبال ایران از گرفتن کرونا می ترسند. ان شالله که تصمیم خوبی گرفته شود که بازیکنان از کرونا ضربه نخورند. نگران وریا غفوری و میمبلا هستم و امیدوارم هر چه زودتر خوب شوند.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...