دنی مورفی: تاتنهام و آرسنال باید هر کاری برای حفظ کین و اوبامیانگ انجام بدهند


دنی مورفی: تاتنهام و آرسنال باید هر کاری برای حفظ کین و اوبامیانگ انجام بدهند

هری کین طی پنج فصل اخیر، هر سال بهترین گلزن تاتنهام بوده است. از آن طرف اوبامیانگ سریع تر از هر بازیکنی به...

دنی مورفی مهم ترین مأموریت آرسنال و تاتنهام در تابستان 2020 را حفظ کردن مهاجمان شان عنوان کرده است چرا که اعتقاد دارد پیدا کردن جایگزینی برای این بازیکنان آسان نیست.

به گزارش طرفداری و به نقل از دیلی میل، امروز در دربی شمال لندن شاهد تقابل تاتنهام و آرسنال خواهیم بود. در جریان تساوی 2-2 دو تیم در ماه سپتامبر هم هری کین و هم پیر امریک اوبامیانگ موفق به گلزنی شد. اما حالا شایعاتی در مورد جدایی این بازیکنان از تیم شان به گوش می رسد.

پر کردن جای کین و اوبامیانگ راحت نیست

مورفی به تاتنهام و آرسنال هشدار داده است که باید با چنگ و دندان از ستاره های خود دفاع کنند.

مهم ترین مأموریت تاتنهام و آرسنال در تابستان امسال، نگه داشتن کین و اوبامیانگ است. هر پولی که دریافت شود و یا مازاد دستمزدی که باقی بماند باید صرف خرید مهاجمی شود که به خوبی آن ها نخواهد بود؛ هیچ مهاجم در کلاس جهانی ای وقتی شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا وجود نداشته باشد، راهی شمال لندن نمی شود. نگرش اوبامیانگ هنگام بازی کردن در سمت چپ زمین خیلی خوب بوده است. شاید دادن بازوبند کاپیتانی به او هم موثر بود. پیام من به مدیران آرسنال این است که فرش قرمز را با پیشنهاد دادن قراردادی جدید پهن کنند. می دانم قرارداد مسوت اوزیل آن ها را به دردسر انداخت ولی این یکی فرق می کند. تاتنهام هم قادر به پیدا کردن جانشین کین نخواهد بود. فکر نمی کنم در حال حاضر به دنبال جدایی باشد ولی اگر تاتنهام سال بعد هم در چنین وضعیتی قرار داشته باشد، احتمالا به بررسی کردن گزینه هایش خواهد پرداخت.

همچنین بخوانید:

یر امریک اوبامیانگ دومین بازیکن تاریخ آرسنال با 20+ گل در دو فصل متوالی لیگ برتر

دویستمین بازی هری کین برای تاتنهام در لیگ برتر / فقط سرخیو آگوئرو گل های بیشتری در شرایط مشابه به ثمر رسانده است



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب