ثبت‌نام رانندگان اتوبوهای بخش خصوصی برای پرداخت 50 درصد حق بیمه آغاز شد


ثبت‌نام رانندگان اتوبوهای بخش خصوصی برای پرداخت 50 درصد حق بیمه آغاز شد

تبریز - ایرنا - مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: به منظور حمایت از ناوگان بخش خصوصی 50 درصد حق بیمه رانندگان توسط دولت پرداخت می شود.

ایمان غنی زاده روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: بر اساس قرارداد اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور با سازمان تامین اجتماعی و به منظور حمایت از ناوگان بخش خصوصی اتوبوسرانی ، ثبت نام مجدد رانندگان بخش خصوصی جهت استفاده از پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه توسط دولت آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی از سال ۹۴ با مشکلاتی روبرو بود و امکان ثبت نام برای رانندگان جدید وجود نداشت که با پیگیری های لازم همکاران شرکت واحد این مشکل برطرف شد و مراحل ثبت نام رانندگان جهت بهره مندی از پرداخت ۵۰درصد حق بیمه توسط دولت در حال انجام است.

غنی زاده گفت: در کنار امر فوق اتوبوسرانی تبریز با پرداخت یارانه به خطوط کم درآمد بخش خصوصی، تعویض روغن و ارائه رایگان خدمات تعمیرگاهی در صدد حمایت بیش از پیش از ناوگان تحت نظارت بخش خصوصی می باشد.

ناوگان اتوبوسرانی تبریز حدود ۸۰۰ دستگاه اتوبوس در اختیار دارد و روزانه نزدیک به ۶۵۰ هزار شهروند تبریزی توسط آن در مسیرهای مختلف جابجا می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !