اولویت فراکسیون مناطق محروم به فعل رساندن ظرفیت‌های منطقه‌ای است


اولویت فراکسیون مناطق محروم به فعل رساندن ظرفیت‌های منطقه‌ای است

تبریز - ایرنا - نماینده مردم ملکان و رییس فراکسیون مناطق محروم و شهرهای در حال توسعه در مجلس شورای اسلامی، از شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه‌ای و برنامه‌ریزی برای به فعل رساندن آنها در راستای کمک به توسعه مناطق محروم به عنوان اولویت این فراکسیون یاد کرد.

علی موسوی روز یکشنبه در نشست با سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به حضور مدیران جوان در عرصه مدیریتی کشور، بر لزوم تقویت و ارتقای سطح تخصصی مدیران جوان و متعهد تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد ارتباط سازنده و هم افزایی بین نمایندگان برای استفاده از تمامی ظرفیت ها برای توسعه کشور یک ضرورت است،اظهار کرد: با اعتماد و همت و تلاش ۱۲۰ نفر از نمایندگان مجلس فراکسیون مناطق محروم و شهرهای در حال توسعه تشکیل شد که در جهت شناسایی ظرفیت ها و تصمیم گیری برای رفع مشکلات و توسعه مناطق محروم فعالیت خواهد کرد که در توسعه استان و شکوفایی استعدادها و قابلیت های منطقه ای نیز بسیار موثر است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز با بیان نقش خطیر نمایندگان مجلس در اتخاذ تصمیمات راهبردی کشور،گفت: نمایندگان مجلس عضو کمیسیون‌های تخصصی در پیشبرد اهداف راهبردی کشور نقش مهمی دارند و با تلاش این عزیزان در خانه ملت گام های بلندی در سطوح ملی و بین المللی برای سربلندی مردم شریف کشورمان برداشته شده است.

حسین فتحی تعهد، تخصص و تلاش بی وقفه نمایندگان مجلس را نشان از عزم جدی آنان در مجلس برای توسعه کشور و حل مشکلات مردم دانست و افزود: دیدگاه های وسیع نمایندگان به توانمندسازی و توجه به قابلیت ها و ظرفیت های منطقه ای بخش‌های مختلف نشان از اراده ایشان به توسعه کشور است.

وی با اشاره به اقدامات این وزارت خانه در حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: این تسهیلات شامل حمایت‌های بیمه بیکاری و اعطای تسهیلات به واحد های آسیب دیده از کرونا می باشد که روند حمایتی و پرداخت تسهیلات در حال اجراست.

فتحی با اشاره به ظرفیت بالای استان خاطر نشان کرد: حمایت از کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی و توسعه اشتغال روستایی و نیز بهره مندی از ظرفیت های شهرستانی از طریق تشکیل تعاونی توسعه عمران شهری با هدف ایفای نقش مهم مردم در اقتصاد خانواده و استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک