2 میلیون و 500 هزار یورو محصولات دانش‌بنیان از استان مرکزی صادر شد


2 میلیون و 500 هزار یورو محصولات دانش‌بنیان از استان مرکزی صادر شد

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: 2 میلیون و 500 هزار یورو محصولات دانش بنیان سال گذشته از سوی شرکت‌های دانش بنیان این استان به خارج از کشور صادر شد.

سید «علی آقازاده » روز عصر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: شرکت‌های دانش بنیان استان مرکزی در این مدت ۵۴۰ میلیارد ریال درآمد ریالی داشتند.

وی با یادآوری دیدار مسئولان استان مرکزی با معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان، ادامه داد: این دیدار در راستای تفاهم‌نامه میان استانداری مرکزی با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برای شناسایی زیرساخت‌ها موجود استان در حوزه توسعه پارک علم و فناوری برگزار شد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: ۸۴ شرکت دانش‌بنیان در این استان وجود دارد که ۲۱ واحد از آن‌ها در پارک علم و فناوری استان مستقر است.

آقازاده افزود: یک‌هزار و ۱۰۰ نفر در شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان مرکزی اشتغال دارند.

وی ادامه داد: در نشست با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری میزان صادرات و درآمد این شرکت‌ها، مشکلات و چالش‌های پیش روی برای توسعه پارک علم و فناوری استان مرکزی مطرح شد.

استاندار مرکزی گفت: مقرر شده که با مساعدت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و استانداری زمینه رفع این مشکلات فراهم شود.

آقازاده افزود: در این نشست گزارش کاملی از مشکلات پارک علم و فناوری استان مرکزی به معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری ارایه شد و قول مساعد برای کمک مالی اخذ شده است.

۸۴ شرکت دانش‌بنیان در استان مرکزی فعالیت‌ می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات